Gå til innhold

Fytti katta så sure jordmødre det er i haugesund


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Kommer enn på barsel besøk på haugesund sykehus er de møkk sure, makan til middelaldrene sure jordmødre.

håper fødselen min går greit så jeg får reise fortest mulig hjem å sove i mi egen seng.

Å sove på 6 manns rom er helt uaktuelt, jeg sov dårlig helt til jeg kom hjem sist.

Vi lever i 2010, alle andre sykehus har familie rom, hvorfor i alle dager har ikke haugesund sykehus det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Eg vil sei at de e bedre veterar å lite åpne å imøtekommande...

 

Eg blei sendt til "teamet" for fødselsangst på Hgsd sjukehus fordi eg ønske KS... Å eg har aldri opplevt nåke mindre profft! Her va d ei JM så satt å jekk gjennom ei lista me "problemer" så hu konne fiksa om angsten min bonna i detta... Va eg redde for smertene så konne eg få epidural me ein gång, va eg redde for å vær naken så konne eg ha kler på meg osv. Hu va heilt uvillige t å diskutera nåke så helst rondt KS.

 

Eg prøvte å forklara na at min angst hang samen me fysiske årsaker å at d va derfor eg ville ha KS. Barn i min familie har komt t verden me store hoder å damene har hatt for smale bekken... Den eldsta søsterå t mor mi revna fra A t Å me nr. 1, mor mi endte opp i mången timar me forsøk på både tang å vakum når eg kom t... nåke så endte me knekt halabein så aldri har grodd rett. Den yngsta søsterå t mor mi hadde o problemer me nr. 1, både hu å mor mi fekk KS me nr. 2 fordi d va uforsvarligt å prøva på vaginal fødsel. Mor mi fekk t å me skriftlige unnskyldning fra dåværande øvelege me Hgsd sjukehus.

 

JM seie då at siden ein kje ska ta røntgen av bekkenet når ein e gravide så kom de t å setta i gang fødselen å se koss d jekk, å då når vakum, tang osv va utprøvt ville de då vurdera et KS. Både mannen min å meg satt bare der å måpte! E jo kje løye at ein får angst av å hørra sånn når ein e 1. gångs... Å me nevnte då at detta kje va et alternativ å at KS va d så me va interessert i å at d burde foreligga nok medisinsk grunnlag t detta her, både på fysisk å psykisk lag.

Vel, då klarte hu å lira utav seg at d va ingen så fekk KS på Hgsd sjukehus fordi de hadde fødselsangst, de hadde t å me hatt ei så de kje blei "enige" me å hu reiste t London for å få KS.

 

Avsluttningsvis så fortelle hu at her på Hgsd sjukehus så va de veldigt opptatt av at alle pasientar sko bli ivaretatt å kjenna omsorg fra personalet... Hmmm, kan kje sei at eg satt igjen me den følelsen akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I haugesund har dei barselhotell. Eg har BERRE positive fødselsopplevingar i Haugesund. Stord er dei sure sure sure....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Enig med #3

Bare gode fødselsopplevelser ved haugesund sjukehus.

Har brukt barselhotell begge gangene jeg har født. Kjempe fornøyd. Nå er barselhotellet "lagt ned", men det er istedet blitt laget til 4 familierom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Enig med #3

Bare gode fødselsopplevelser ved haugesund sjukehus.

Har brukt barselhotell begge gangene jeg har født. Kjempe fornøyd. Nå er barselhotellet "lagt ned", men det er istedet blitt laget til 4 familierom.

 

 

er hotellet lagt ned? såg på dette som en gylden annledning til å få litt alene tid me lillegutten før jeg ble kastet ut i hverdagen heime! var bare 2 stykker på rommet sist, og dette gikk helt fint! hadde verdens snilleste jordmor på haugesund sykehus! skal be om hun samme neste gang om hun er på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...