Gå til innhold

Da kom lillegullet til verden!


Gjest

Anbefalte innlegg

8 dager over ultralydterminen kom endelig gullet vårt. Han var stor og frisk! Tror kanskje terminen var litt feil. Ingenting i biologien tilsier at jeg skulle få et så stort barn.

Han kom etter 15 timer på Storken og er verdens herligste! Fødselen gikk veldig fint og jeg er fornøyd med valget om ingen medikamentell smertelindring til tross for stort barn. Nå om dagen prøver vi å bli kjent med denne litle herlige gutten. Han er veldig glad i kos og de siste to nettene har han sovet fra 02-11 med et påtvunget måltid fra hønemor ;)

Mistet en del blod under fødselen og er derfor noe redusert ennå, men det går absolutt fremover.

Svigermor kom hit fra østlandet på mandag. Tirsdag hadde jeg kynnere av ulik grad, men dette var jo ikke unormalt. Syns de noen ganger var annerledes enn de vanlige. Natten sov jeg med kynnere og våknet ca en gang i timen med vondt. Kl 05 satt det intensivt til og fra kl 06 var det 4 min mellom riene. Reiste til sykehuset kl 10.30 og ble lagt inn. Fikk akupunktur og badekar gjennom fødselsforløpet og kl 20.12 kom gullet til verden. Noe blå, men helt og holdent perfekt!

 

Dette ble skrevet i ammetåke, så hvordan dette er å lese vet jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg nevnte svigermor var at det passet perfekt. Hun rakk akkurat å treffe barnebarnet før toget gikk torsdag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...