Gå til innhold

ultralyd uke 12 mjøskirurgene, noen med erfaring?


venter på Leander

Anbefalte innlegg

Er det mulig å se om det er en jente eller gutt der inne i uke 12??Noen med erfaring? Leser også at man kan sjekke andre ting rundt uke 12, hva sjekker de og må man spørre spesifikt om det? Vi skal på mjøskirurgene på privat ultralyd der. Noen som har vært der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der når jeg var 11+6. Han sjekker nesbenet og nakkefold med tanke på downs, hjerne, hjerte, lever, og antall fingre. Alt dette sjekket han uten å måtte sprørre. Hos meg sa han at han var ganske sikker på at det var en gutt, men at det er litt tidlig å se. Fikk med flere bilder og film på cd. Den lille hoppet og danset inne der! Gled deg, det er kjempe artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente jeg virkelig at jeg gleder meg til UL hos Mjøskirugene. Skal dit på mandag og er da mest sannsynlig 11+5. Første gang gravid, så håper vi ser en sprellende baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh nå kjenner jeg at jeg grugleder meg litt. Forhåpentligvis er alt bra med lille;) så gøy å få med seg film da:))) og kanskje et lite hint om kjønnet:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette innvendig eller utvendig ul? Jeg skal i morgen, er da akkurat 12 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utvendig. Dersom det ble dårlige bilder bytter man til innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...