Gå til innhold

Er det noen som har termin i slutten av September? :-)


Ceccilie88

Anbefalte innlegg

Hei :-)

 

Er det noen som har termin i slutten av september her? :-)

Er dere spennte? Har dere pusset opp barnerom og kjøpt inn vogn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Har termin 30. september og er selfølgelig spent. Lurer jo veldig på hvordan det skal bli å få en liten tulle med hjem...

Vi flytter neste måned så barnerommet er ikke klart enda, tror vi kommer til å ta det etterhvert. Den første tiden regner jeg med å ha henne inne hos oss uannsett. Foreløpig har vi kun kjøpt inn barnesete til bilen og seng, resten tar vi når det nærmere seg. Føler fortsatt at det er lenge igjen, selv om tiden går egentlig ganske fort, kun litt ferie og så permisjon:-)

 

Ha en fin sommer!

 

Cathrine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28 sept og gleder med utrolig!! Førstemann - liten gutt :o)

 

Har akkurat flyttet og håper på å få ferdig barnerommet i neste uke. Har fått en del møbler så¨det blitt lett blanding av ting på rommet. er heldigvis ganske stort!

Har fått Leandervugge - veldig spent på hvor lenge den holder. Skal henge krok både på barnerom, ved min side av senga og i stua.

Kjøper ikke seng før behovet ev. melder seg.

 

Klær har vi nok av :o)

 

 

Gleder meg!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Har termin 26 sept..med tulle nr 2...vi gleder oss kjempe masse...

men rommet er ikke klart...vi skal flytte i aug/sept...(noe eg gruer meg litt til så tett opp mot termin..) så ho skal nok bo på inne hos oss en stund før ho får rom..så det blir nok å få rommet klart til storesøster på 18mnd først...

 

Har kjøpt søskenvogn og bilstol brukt.. mangler egentlig bare seng og kommode så er alt på plass..men tenkte å ta det når vi har flyttet...har vugge til stua..så om ho kommer før senga er på plass så er det ingen krise..

 

lykke til alle sammen...og håper dere får en fin sommer å ventetid fremover...det går fortere enn man tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23.sept, med jente nr 2=) Barnerom haster ikke, hun kommer uansett til å ligge på rommet vårt det første året, og vogna arver hun fra storesøster (praktisk med to tette av samme kjønn, så kan alt det rosa gå i arv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Har termin 30 september med vårt første barn, en liten jente :) Vi har nylig flyttet, og malte da samtidig hele leiligheten så alt er klart ja hehe vognen (Emmaljunga Edge Duo Combi) står klar ved siden av sprinkelsengen, mangler gardiner, hyller og pynt generellt men alt det nødvendige er på plass :D Det høres sikkert helt rart ut men jeg syntes det er bra jeg har 9 uker på meg!! Det er jo en utrolig stor forandring som skal skje, jeg har alltid vært glad i barn, og har lengtet etter et eget, men trives utrolig godt som gravid og koser meg med å sove lenge og kjenne masse liv i magen :D Skal nyte det så godt det lar seg gjøre, og hvile masse, da nurpetuska kommer blir det nok ikke mye søvn på en stund hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 23.september :)) Vi er velig spente, dette er førstemann, så det blir stas :))

Han skal ligge på vårt rom. Vi har vært heldige å få arvet masse masse, vogn, stellebord, klær, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 28. september. Vi har kjøp seng og har en god del klær, men mangler fremdeles vogn og bilsete. Vi har ikke plass på badet til stellebord, men har kjøpt en stellematte, og satser på at det går fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 24. september. Første barn!

Vi vet ikke ennå om det blir jente eller gutt, hun/han satt i setestilling! Håper hun (fordi jeg tror at det blir jente) snur seg etter hvert...Vi har kjøpt seng og vugge og noen få klær. Skal kanskje arve/få noen flere klær av familie og venner, så vi venter litt med å kjøpe.

Vi skal kjøpe vogn neste uke (jippi!) det blir en Brio Go - brunt. og stellebord. Ellers så har jeg ikke helt peiling på hva jeg kommer til å trenge av utstyr...Er litt forvirra, noen sier at du må ha så mye, andre at du ikke trenger noen ting. Vi får ta det som det kommer! Men vi har ikke eget rom til den lille, hun kommer til å dele med oss frem til vi flytter til et større leilighet. Lykke til til alle med de siste ukene!

 

xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har termin 26 sept.Blir mitt første barn:)Er selvfølgelig kjempespent:)

Vi har dessverre ikke noen barnerom ledig til gutten vår enda,så han skal få være på vårt soverom til han blir litt større.Min manns 2 barn fra før, har opptatt begge barnerommene.

Barnevognen er i hus.En kritthvit Emmaljunga City Cross i skinn.Den er sååååå vakker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...