Gå til innhold

Mange her som skal føde på Lillehammer sykehus i Desember?


Puppemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oki ;) da ses vi kanskje der :) fått UL-termin 4 desember =) Bor på Biri, men er fra Kongsberg.. første gang gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mest sannsynlig jeg..

Har termin 16.januar, og pga prematur fødsel, 6 uker før termin, med de to jeg har fra før så antar jeg at jeg skal føde rundt 5. desember.

 

Håper selvsagt ikke på det, men ingen vits i å håpe på noe annet..

 

Blir spennende å se om vi treffes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Termin 15.desember foreløpig, men gikk leeenge over termin med storebror så kan hende blir januarbarn.... :o Noen her som har født på Lillehammer før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk nr 2 på Lillehammer. Gutten kom da også 6 uker før termin, så følte at jeg kun var på barsel for å sove og spise, ellers så satt jeg på nyfødtintensiv i 2 uker..

 

Jeg synes de var veldig flinke på føden, og jeg fikk god hjelp.. Jeg fokuserte sånn på riene at jeg helt glemte at det eksisterte smertestillende.. Men de leste kroppen min bedre enn meg og så at jeg begynte å bli sliten og kom med gode forslag.. Jeg følte meg trygg og ivaretatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg skal også føde på Lillehammer, og har termin 21.desember... Håper i grunn at babyen kommer litt før tiden da, slik at vi får en fredelig jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har vært på ultralyd der? På første ultralyd mente legen at babyen 90% sikkert var jente, mens på UL nr 2 var jordmor HELT sikker på at hun så en gutt! Så nå tror jeg ikke på noen av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. i 2 sv.sk nå. !. gang klarte de ikek å se, men på en sen UL for vekstestimering så så de tydelig gutt

 

2. gang ved ordinær ul, så de tydelig gutt. Dette sa også priv. gyn. allere i ukje 12.

 

Har hørt fra flere at de har ventet jente, og ut kom gutten. HAr aldri hørt feil andre veien. Helkt sikker blir vel ingen av oss før de små kommer til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - dissa jordmødrene får en del å gjøre i Desember! Håper for all del de har kapasitet til oss :P

 

Fruktvann; bestill deg 3D ul da vel :) Jeg skal på 3D ul 13 sept :) der må de vel klare å se sånt rimelig tydelig. Men jeg er usikker på om jeg vil vite det. Var så bestemt på å ikke vite det før, men nå veit jeg ikke helt lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...