Gå til innhold

Er Adam & Eva frisørsalonger mye dyrere enn andre? Synes jeg betalte en formue!


Seven

Anbefalte innlegg

Klipte en bob; vasket det ikke hos frisøren. Hun klipte i tørt hår siden jeg hadde vasket det og rettet det hjemme før jeg gikk. Betalte 640,- kr.

 

Dagen etter (var ikke tid dagen før) farget jeg håret(brukte en ekstra fargetube pga mye hår) og tok en hårkur. Betalte da 1415,-

 

Betalte tilsammen for klipp, farge og kur + vask, føn, og glatting 2055,- kr.

 

Er dette dyrt?

 

Gikk på Modern Design før og betalte aldri så mye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en del forskjellige priser på frisører. Også varierer det kanskje litt på hvor man bor også. Jeg betaler ca 400kr der jeg går for kun klipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! De er dyrere enn mange andre steder. Jeg også har vært der og ble nesten blåst av stolen av prisene. Dessuten hadde de gjort noe feil, og når jeg kom tilbake og spurte pent om de kunne fikse det, så ville de ha fullt betalt for det! Dette var Adam og Eva på Ski storsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En betaler ikke for vask lenger, i alle fall ikke her. Bare kuren koster. Klippen var jo ikke dyr om det var en ny sveis, men det koster å farge håret. Jeg har aldri betalt for styling på Adam og Eva. Det kommer også an på hvem som hadde deg. En seniorstylist er dyrere enn en junior, men alle er frisører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dyrt.

Sist jeg var hos frisøren min betalte jeg 1300 for klipp, farging, voksing av øyenbryn og farging av øyenbryn. Nå har jeg kort hår så styling er jo en dæsj med et eller annet jeg ikke betaler for og vasken er gratis hos frisøren min.

 

Alt jeg kunne gjort for drøye 2000 ... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes IKKE det er noe spesielt dyrt.

 

Samme hvor jeg går å klipper meg (Oslo) betaler jeg alltid ca kr 2000,-. Jeg har langt hår, klipper ca 5-10 cm og striper det som regel.

 

Jeg var hos Nikita ved juletider, klipte meg kun littegrann og betalte ca 1000 kr da. Frisørdama var supersur og sa ikke et pip. Hun klipte rett av, brukte ca 20 min, det var det.

 

Nå sist unnet jeg meg Adam og Eva. Ble superfornøyd! For første gang fikk jeg skikkelig "sveis" jeg klarte å fikse selv. Stripet, klippet, hårkur og en ganske dyr hårspray = ca kr 2000 - 2500

 

Jeg går gjerne tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dessverre det det koster! I alle fall i Oslo. Klippet meg i Drammen en gang, det var litt billigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Makkapakka. Det koster å gå til frisøren. Og jeg går heller til eks Adam og Eva og vet jeg blir fornøyd enn å betale mindre og ikke bli happy:)

 

Selv bruker jeg Auster og er strålende fornøyd med dem. De ligger på samme pris som A&E, men ofte har de lærlinger der som er kjempe flink og som tar halv pris:)

 

Jeg har også klippet med hos Nikita og skal ALDRI mere gjøre det, makan til service og dårlig klipping.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

 

Det koster å gå til frisøren- men gud så verdt det er når det er en god opplevelse og en er fornøyd.

 

Frisøren jeg fikk var superhyggelig, rask og proff. Ble veldig fornøyd. Så på kvitteringen at hun var seniorstylist, men vet ikke helt hva det betyr da...

 

Går nok dit igjen. Viktigere å være 100% fornøyd enn å spare noen kroner

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var utrolig dyrt!

 

I forrige uke var jeg hos frisøren. Jeg klippet og farget fra lys blond til brunt. Vi måtte farge to ganger samt sette striper, før det ble bra.

 

Altså klipp + farge + farge + striper + hårkur = 1800kr.

 

Dette er ikke en kjedefrisør, men en vanlig frisør. Veldig flinke og hyggelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

oi det var dyrt syns jeg. Hvis det er sann pisene er blitt i norge saa kommer jeg aldri til aa klippe meg der igjen.

 

Jeg var hos en engelsk frisoer i forrige uke (bare saann til sammenligning.. vi bor i spania), og tilbrakte 3 timer med striping og klipp og styling og hun fikset oeynbrynene mine pluss 2 kopper kaffe og kjeks.. betalte 50 euro for hele herligheten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Adam og Eva har litt høy pris, men gud så bra det har blitt hver eneste gang!! Går til den på Sandvika storsenter og kommer nok alltid til å klippe meg der:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...