Gå til innhold

Snart 2 uker overtid!!! Noen andre?


IreneSofie

Anbefalte innlegg

Hjelp. Nå er jeg 11 dager over termin og ingenting skjer. Ikke en damn shit. Jeg er så leei, og syns det er helt grusomt at de lar meg gå så lenge over tiden. Ikke bare er det tungt fysisk, men det er enda tyngre psykisk. Vel vitende om farer ved å gå så lenge over bekymrer jeg meg hele tiden, og syns det er lite liv i magen ift tidligere. På overtidskontrollen syns jordmor også at babyen var veldig rolig, men siden hun kunne se EN spontan bevegelse ble jeg sendt hjem igjen... dritnervøs som jeg var. Hvor langt er det mulig at de skal la meg gå? Jeg er kjempekvalm og har hodepine hver dag, og dagene kjennes ut som år nå, siden jeg er så bekymret for gutten min .... :((( Noen andre som er langt over termindatoen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke over termin enda, men gikk 10 dager over i forrige svangerskap. Hadde da høyt blodtrykk og protein i urinen.

Synes du skal snakke med føden angående hodepine og kvalme, det kan tyde på begynnende svanerskapsforgiftning, fikk i hvertfall den beskjeden av min jm idag.

 

Nå vet jeg ikke hva du har prøvd av kjerringråd, men er lov å prøve noe når du er så på overtid. Lakserolje kan gi falske rier, men kanskje nok til at du kan bli strippa? Jeg bada i sjøen sist gang, dagen etter startet riene (men da var det veldig varmt også).

 

Er helt enig med deg at det er tyngre psykisk å gå på overtid en fysisk.

Lykke til! Håper det blir din tur snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på overtid, men har termin kommende torsdag.

 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått til fastlegen min umiddelbart, og krevd å få igangsatt fødselen med en gang. Det har du lov til å kreve.

(Hvis det ikke går, så bytt fastlege.) Det aller viktigste i denne situasjonen er deg og ditt barn, og du føler best hva som bør gjøres.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...