Gå til innhold

MIn skjønne jente har kommet til verden


Vimse + gullene

Anbefalte innlegg

Det begynte med korte rier, først i mage, og så i ryggen kl halv tre natt til lørdag. De var overkommelige, og jeg spiste, sov og dillet rundt innimellom mens jeg fulgte med på riekalkulator på nett. De varte fra 30-50 sek og kom mellom hver 3 og 9 minutt. Visste at de ikke var effektivie nok enda, så dagen gikk den. Egentlig veldig fort! kl 17 tok de seg plutselig opp i styrke, varte over et minutt og kom ca hvert 3Vi kastet oss i bilen og kjørte til sykehuset. Ouch. 20 lange minutter. På sykehuset hanv seks, og de kom i ett, og jordmor undrsøkte og der var det 4-5 cm alt!Det var skikkelig intenst og jeg pustet og peste. Klarte ikke flytte meg fra sengen, så ble rullet inn på fødestuen i denne. Fikk trykketrang og ny undesøkelse viste 7-8cm. Ai så vanskelig å ikke trykke!!! Rett over på 9 - 10 cm. Husker lie av dette, var kvalm og ute av stand til å kommunisere med de som var der. Måtte vente en halv time på å få trykke, mens hodet skulle synke. Det var FÆLT! så var det en drøy halvtimes pressing før lillegull var ute. Hun kom med armen sammen med hodet og solen tittet frem idet hun så dagens lys kl 21.00. Etterpå ble det sying, blod, sprøyter i hvert lån og vonde etterrier, så alt var ikke over når ungen kom ut, dette var nesten verre! Alle planer om bedøvelse, akupunktur og badekar ble lagt på hyllen. Det var bare å holde seg fast å puste! Men alt i alt en fin opplevelse og perfekt resultat. Nå mangler det bare at hn tar puppen! Lykke til alle dere som venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun kom 7 dager over og veide 3,5 kg og 51 cm. sliter med amming, men ellers alt fint. takk for gratulasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...