Gå til innhold

Det skal en mann til.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har et forhold til en mann som er 17 år eldre en meg. Vi bor ikke sammen. For noen år tilbake før vi ble ordentlig kjent kom han med noen fraser som jeg jeg sent har glemt....for dette må da være toppen av egoisme-

Etter en hyggelig kveld med masse kos og herlig sex så sier han til meg "du må aldri finne på å få barn...seriøst jeg mener dette og snakker ut i fra erfaring....for når en kvinne får barn så er ikke mannen intressant lengere....da har hun gjort sin plikt og fra da av så dreier hele hennes verden seg om barnet/barna....dessuten så har du en så nydelig kropp som du ikke må bruke til å bære fram barn i...."

Dette sier denne mannen til meg der han sitter....med to nydelige voksne barn fra tidligere som han gleder seg stort over og er stolt av....

Han har klokelig ikke sagt noe sånt siden selv om jeg på sett og vis har håpet på det.....for hva i all verden er det som gir han rett til å si noe sånt....og hva er det som får han til å tro at jeg ikke har lyst på barn....de fleste jenter har vel drømt om å få egne barn engang...så hvorfor skulle liksom ikke jeg få barn..........for å tilfredstille mannen og ikke gjøre han "uintressant" eller til-sidesette han til fordel for egne barn...

Selv er han mer en storfornøyd med sine voksne barn og ferdig med det....som han sier -bleieskift perioden min er over og det er jeg fornøyd med....

ja,ja....sier jeg nå jeg....han vil få seg litt av en overaskelse når han kommer hjem igjen om en 2 ukers tid tenker jeg...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...