Gå til innhold

Hvordan få til alt??!


missH

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere som sliter med å få tiden til å strekke til, pga svangerskap symptomer da selvsagt..?

 

Jeg er så sliten at tårene står i øynene titt og ofte, men vil liksom ikke "gi opp" heller da... Jobber 100% med litt pendler vei, har en 2 åring fra før og en stesønn på 8. Hus og hjem krever sitt, i tillegg har vi en del som må gjøres på jobb nå for å forberede nytt år.

Hvordan klarer dere å få til alt?

Det er jo så mange som er "superwomen", og både jobber, har barn fra før og rene og ryddige hjem, og kanskje tilogmed fritidsaktiviteter...

 

Litt syting en torsdagskveld :-/

Takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er kjempeflott at noen klarer å være "superwoman", men vi er alle ulike og det som går fint for andre går nødvendigvis ikke fint for meg..

 

Jeg har vært fullt sykemeldt fra uke 20 med bekken og tvillingsvg, men før det jobbet jeg mellom 50-80%. Må si at jeg syns det var fryktelig tøft.. Da jeg kom til legen i uke 13 satt jeg bare å grein for jeg var helt utslitt av jobben.. Ikke har jeg barn ei gang.. Og jeg hadde en mann som tok alt hjemme for når jeg kom hjem fra jobb var jeg utkjørt.. Legen min sykemeldte meg på flekken og sa at det viktigste for meg nå var å ta vare på meg selv og de små inni der.. Og så rett han hadde..

 

Er kanskje litt sykemelding en løsning for deg? Du begynner vel å kjenne at det kanskje tærer litt på kroppen.. Husk hvem som er viktigst.. Og med to barn i tillegg til den inni magen har du nok å gjøre.. Syns du skal snakke med legen om dere har et godt forhold, kanskje kan det hjelpe litt.. Og så syns jeg ikke du skal tenke på "supermam", de får styre med sitt, det viktigste er at du har det godt!!

 

Lykke til med alt, håper det blir bedre for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg utslitt jeg også...Skjønner ikke helt hvor energien min er for tiden...

slukner klokken ti om kvelden. orker ikke gjøre noe for tiden...alt er bare litt ork

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriv, missH!

Har ein på 1 1/2 år, full jobb med daglege deadlines og masse stress, i tillegg til mann og hus og alt det der. SLITEN!

 

Trur sanninga om desse Superwomen'ene er at dei også er slitne. Sett utanfrå ser jo eg og heilt super ut, som taklar full jobb og unge og alt anna - men eg er jammen sliten likevel! 'Det bare viser ikkje på utsida...

 

Lukke til vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Egentlig litt godt å vite at det er flere som kjenner på det samme (selv om jeg for all del skulle ønske dere slapp!).

 

Skal til legen i morgen å ta en prat. Hatt en del kynnere i det siste og, så greit å høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...