Gå til innhold

bunad eller ikke på mandag?


lille persille nr 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det en hvit sommerkjole med empireliv, og goood plass til mage.. Så nå håper jeg bare at værgudene står oss litt bi her=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på besøk fra Oktober2010 her:)

 

jeg brukte bunaden min nå i helga i konfirmasjon og har planer om å bruke den igjen 17 mai:)

 

var ikke veldig mye plass,men tror nok det skal gå bra for min del.

Men dette er jo selfølgelig heilt inviduelt!

 

Uansett må dere ha en fin 17 mai feiring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SsSeriøst? Får dere sortsatt presset dere inn i bunaden? Oktober ja, men september jenter? Dæven! Heldiggriser da! (= Her blir det søppelposeform-kjole. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg tror det skal gå. Hadde den på for tre uker siden og da gikk det helt fint, hadde litt å gå på og. Har ikke justert den siden den ble laget da jeg var 14 så jeg er veldig overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må føye til at bunaden min har litt høyt liv, mest over magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøvde bunaden i forgårs og den passet akkurat....må ikke vokse noe på magen frem til mandag gitt...hehe

 

første år med min egen bunad..gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri i verden fått plass i bunaden nå!!! Har nordlandsbunad... kunne kanskje gå hvis jeg lot være å knappe igjen vesten, men da ville jeg sikkert fått "bunadpolitiet" etter meg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje sjanse til å få den på meg. Fått kjempemage på kort tid så det blir kjole med høgt liv her i gården....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke prøve å få den på meg en gang. Tror nok selve bunaden hadde gått på, men sølvbelte var nesten for lite i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3. september og er 25 fullgåtte uker. Gravid med nr 2! Jeg holdt ut 8 timer i bunaden på 17 mai, og er godt fornøyd med det altså:-) Har relativt stor mage så det syntes godt for å si det sånn. Har brukt den hver eneste 17.mai siden konfirmasjonen, så jeg måtte i år også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme som meg det. Første år meg egen bunad i størrelse xsmall...gikk akkurat på..men var ok deilig følelse å få den av om kvelden ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...