Gå til innhold

Sommer....


Hildrandedu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på det samme... (= Men det finnes jo masse forskjellige farger på disse grusomme sokkene da snupp.. (= JEG tenkte å iallefall PRØVE å komlimere dem litt. Altså har jeg svart shorts eller skjørt, så blir det svarte sokker, og deretter. På Boots apoteket vet jeg at de har brune(de kjedelige), men også Latte, Oliven, svarte og hvite, så vi MÅ jo ikke kjøre bestemor stil? (= Jeg tror vi kommer til å være sååå sjarmerende så! (= Om det så blir bikini og støttestrømper,så skal jeg nyte sommeren så mye som mulig! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor det? Har aldri brukt en eneste støttestrømpe i hele mitt liv jeg ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er plaget med mye vann i kroppen og da er det veeeldig behagelig med støttestrømper, jeg bruker dem derimot som tromboseprofylakse, da jeg har en høyere risiko for blodpropp, og da er det veeldig nødvendig, uansett hvor forfedrelig det ser ut! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har skikkelig hovne ankler, men syns ikke støttestrømper hjelper noe særlig. Syns det er mye mer behagelig å gå barføtt, så det har jeg tenkt å gjøre i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...