Gå til innhold

VIKTIG INFO: Treff på Peoples v/sentrum Scene i oslo lørdag 8. mai kl 12:00 for oss rundt 30


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

Jeg var innom der i dag og bestilte bord. Det går ikke an å reservere bord på uteserveringen, så hvis det blir fint vær ber jeg om at SÅ MANGE SOM MULIG kommer 5 min før for å holde av plasser!!! Jeg får ikke til å sitte å holde av et langbord til 20 stk ute alene.... og jeg vet av erfaring at de fleste heller kommer 5 minutter etter 12 enn 5 minutter før.

 

Som tidligere annonsert vil jeg være lett gjenkjennelig med turkise Ray-Bans. Har også en rosa anorakk som er lett å kjenne igjen :)

 

Gleder meg masse til lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer helt sikkert før ettersom jeg kommer helt fra Drammen. (bare noen uker til nå så flytter vi! hurra!) Da blir det nemlig valget mellom å komme et kvarter for sent eller tjue minutter for tidlig og da velger jeg alltid for tidlig... hehe. Så da sees vi. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSK: Det er Holmenkollstafett på ørdsg og begresent fremkommelighet med trikk. Ta t-banen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

 

Jeg må dessverre melde avbud i siste liten pga sykt barn. Er det ikke typisk? :) Håper det blir flere treff, vil gjerne møte dere, septembermager!

 

Kos dere i solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sååå lei meg men formen min er ikke så bra så ser meg nødt til å bli hjemme idag!

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...