Gå til innhold

hm..popper navlen ut snart?


Sadie *Mamman til Johanne*

Anbefalte innlegg

Teit spørsmål kanskje, men har deres navle poppet ut enda? jeg venter på min. hehe. Er vel en litt rar førstegangsgreie, men jeg gleder meg til det. Da blir magen så fin og ekstra rund liksom. Men tror at ikke alle navler popper. Likevel venter jeg i spenning. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er på vei! Men får stadig kommentarer fra tidligere gravide kollegaer om at magen min er så liten. Hmpf. Lå rett over streken da JM målte i går, men har nok lang rygg slik at kulen min ikke vises så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Ja, det er ganske ulikt i hvilken grad det vises.. Skal på kontroll hos gynekolog om to uker og til jordmor dagen etter der. Har foreløbig blitt fulgt opp hos gynekologen som titter på babisen med ul hver gang (heldig) men nå i mai skal jeg i tillegg til en vanlig jordmor som kan måle og veie. Blir bra det også. Syns ikke min mage er så stor heller, men heldigvis sa jm på ordinær ul at jeg var "fin og gravid opp til navlen" som jeg visstnok skal på den tiden. Så venter fortsatt på navleopoppen når gravidmagen vokser forbi og videre hehe. Men så lenge babyen har det bra på innsiden er jo det det viktigste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 23+1, og navlen er framleis eit søkk, sjølv om eg er normalt slank (177 høg, 68kg før graviditet, 72kg no).

 

Forrige svangerskap blei navlen bare utflata, aldri utoverståande, så tvilar på at eg opplever noko "popp!" denne gongen heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt siden uke 13 har min navel begynt og komme ut. nu e den nesten helt flata.. Jordmor sir at ho trur ikke den blir å poppe ut men bare flata, så man får vente å se.

E 23+3 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her poppa navelen ut i 1.tri allerede, lurer på om det var rundt uke 10 sånn ca? Fikk jo tydelig gravidmage allerede i uke 5, en smule oppblåst ja, og spørsmål fra folk på jobb om jeg var gravid kom allerede i uke 8-9:p

 

Nå som jeg er 20 uker på vei er den stor og god; litt sånn Donald Duck-nebb-aktig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten lagt ut et magebilde nå, der er Donald Duck-navelen ganske tydelig ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...