Gå til innhold

Treff i Oslo for oss rundt og i 20 årene i juni? :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir også veldig gjerne med:) Er 27 år og har termin i slutten av september.

 

Consenzo på Solli plass høres bra ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ho-hoi, er også med den 9. juni! Jeg rekker det nok ikke før kl 17:00 pga jobb men starter dere tidligere så kommer jeg bare etter :)

 

HELomvending, kanskje du skallage en ny tråd som heter f.eks "treff 9. juni på Consenzo" med info så den vises bedre på forumet? Evt. også på BiM-treffsidene?

 

*gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey ladies! Jepp, skal lage en tråd. MEN , jeg syns det er litt trist at ikke mamma til 2 får vært med, når hun var den som satte det igang egentlig.. Er det en annen dag som er mer passelig for andre eller? Jeg skjønner jo at ikke alle får vært med uansett, men prøve å treffe en dag der det klaffer for de fleste... jeg kan feks lage en tråd med 2 forskjellige datoer, så kan vi se stemning for de ulike? ja, jeg gjør det jeg... (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) 21år og bor i oslo, kjenner ingen flere gravide her, så jeg har lyst til å være med på et treff samme flere rundt min egen alder. Termin 26 september. Jeg skal prøve å komme den 9 juni, men om det er noen som vil møtes før eller en annen dato så bare å si i fra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...