Gå til innhold

Haukeland Sykehotell.


Knotten :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, sykehus hotellet eksisterer fortsatt. Men barselloftet er nedlagt.

 

Nå må man være på barselavdelingen på KK eller storken etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Panikken min har allerede begynt å melde seg for om jeg må dele rom med andre. Så er det noen av de som er igjen hvor man kan få enerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er enerom på Haukeland. De som er syke blir prioritert slik de kan ha partner rundt seg, men er det lavsesong kan en vere heldig. De fleste jeg kjenner, som har hatt normal fødsel, har vært to på rommet. Går fødselen din fint må du nok forberede deg på å dele. Vi hadde enerom, men jeg hadde hasteks, blodmangdel, syk tvilling og det var smitterom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det første man? Har du tekt på Jordmor hjem prosjektet ? Da får du være på et familie rom i 24 timer, og så får du jordmor hjem 2-3 ganger etter du er reist hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor hjem fordrer at du bor i Bergen kommune, og at de har kapasitet til deg, dvs at jordmor har tid.

Jeg fødte nettopp på KK og kom på tomannsrom etterpå. Damen jeg delte rom med dro etter 6 timer (ikke pga meg, da :) og etter det var jeg alene på rommet til jeg dro hjem.

 

Er det stille på barsel, kan tilogmed pappaen få sove der, i den andre tomme sengen på rommet, enerommene er, som nevnt over, reservert for dem med komplikasjoner av ymse slag.

 

Det gikk overraskende greit å ligge på tomannsrom, og jeg er IKKE av jeg-liker-å-dele-typen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...