Gå til innhold

IKKE ta 3D Ultralyd på Oslo City Legesenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med førstemann tok jeg flotte 3D-bilder ved Majorstuaklinikken. Når jeg nå fikk nr 2 var det en venninne som rådet meg til Oslo City Legesenter og siden det var nærmest forsøkte jeg der. Det skulle jeg aldri ha gjort. 1200 kr rett ut av vinduet + 2 besøk.

 

På bildene ser man ikke at man ser på en baby og jeg kan ikke vise det til storebror for han kommer ikke til å se hva det er.

(Han klarer fint å skjønne hva han ser på de vanlige UL bildene vi tok på sykehuset)

 

Har nå sammenlignet bildene med flere andre som har tatt bilder ved andre klikker og det er rett og slett elendig kvalitet på de jeg har tatt i sammneligning. Etter første besøk kontaktet jeg klinikken og skulle få komme inn igjen for nye bilder. Siden de neste bildene var like dårlige har jeg nå kontaktet klinikken på nytt. De vil ikke refundere penger fordi de mener at det er slik bildene skal være...

 

Vil derfor anbefale ALLE å styre unna den klinikken hvis de ønsker 3D ultralydbilder av sine spirer i magen så slipper dere å kaste bort 1200 kr og masse tid på et resultat dere ikke har noe glede av i etterkant og som kun vil være til irritasjon.

 

Hilsen frustrert mor som det nå er forsent å ta 3D bilder av på nytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Babyen lå sikkert litt dårlig tilrette da. Varierer veldig, så bare uheldig. Jeg bor i stavanger og gikk til ul hver mnd. Noen ganger ble det perfekt, andre ganger bare rot.

 

Sikkert like bra ul apparat på oslo city- alle 2d app er nye og de kaan ikke være en dårlig fotograf.

 

Så egentlig har du ingen rett til å klage, sånn er det jo bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Med førstemann tok jeg flotte 3D-bilder ved Majorstuaklinikken. Når jeg nå fikk nr 2 var det en venninne som rådet meg til Oslo City Legesenter og siden det var nærmest forsøkte jeg der. Det skulle jeg aldri ha gjort. 1200 kr rett ut av vinduet + 2 besøk. På bildene ser man ikke at man ser på en baby og jeg kan ikke vise det til storebror for han kommer ikke til å se hva det er. (Han klarer fint å skjønne hva han ser på de vanlige UL bildene vi tok på sykehuset) Har nå sammenlignet bildene med flere andre som har tatt bilder ved andre klikker og det er rett og slett elendig kvalitet på de jeg har tatt i sammneligning. Etter første besøk kontaktet jeg klinikken og skulle få komme inn igjen for nye bilder. Siden de neste bildene var like dårlige har jeg nå kontaktet klinikken på nytt. De vil ikke refundere penger fordi de mener at det er slik bildene skal være... Vil derfor anbefale ALLE å styre unna den klinikken hvis de ønsker 3D ultralydbilder av sine spirer i magen så slipper dere å kaste bort 1200 kr og masse tid på et resultat dere ikke har noe glede av i etterkant og som kun vil være til irritasjon. Hilsen frustrert mor som det nå er forsent å ta 3D bilder av på nytt....

Jeg har tatt privat ultralyd på Volvat majorstuen, byporten legesenter og Oslo city legesenter og synes definitivt Oslo city var den beste. Syntes de var best på 3D og likte godt sykepleieren der. Syntes Volvat var dårligst på kundeservice og på info om babien. Så kansje du bare var uheldig? Var på oslo city legesenter 3d ultralyd forige graviditet også, bare positivt.

Endret av MayPandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...