Gå til innhold

Fader!!! Jeg finner ikke vitnemålet mitt, ikke cv`n min el noe! Gått hjemme lenge nå, skal søke jobber nå! What to do????


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

Har ikke snøring i havet hvor de kan være!

Har flyttet flere ganger de siste årene og vet overhodet ikke hvor de papirene kan være!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1- rydd ordentlig innderst i skap, halvoppakkede kasser etc, kanskje du finner dem

 

om ikke...

2- ring de evt skolene etc, forklar situasjonen, og be om ny utskrift av vitnemål

 

når det gjelder CV kan det være lurt å skrive ny, da den gamle nok måtte oppdateres anyway..

 

 

 

 

*masse lykke til med jobbsøkingen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har de ikke i en bankboks da, og så har du glemt at de ligger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vel på søppelfyllinga en plass tenker jeg.................

Har ikke peiling i det hele tatt altså.

Bankboks har jeg ikke. Skjønner bare ikke hvordan jeg kunne ha mista de altså!!!!!!!

 

For en jobb jeg har foran meg:(

 

Bare det å huske når og hvor lenge jeg jobbet der og der....

Har jo bare vært fødemaskin de siste årene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro:) Det skal nok gå bra, du har nok en liten jobb fremfor deg, men det skal gå fint for det:)

 

Først tar du en brainstorming på hva du har studert, jobbet hen og hvilket kurs du evt. har tatt.

Så ringer du skolen og ber om utskrift av vitnemål, det koster ca 50kr eller no (har måtte krype tilbake og bedt om nytt jeg å^^).

Ring tidligere arbeidsgivere og forklar situasjonen, de allerfleste har en gammel atest om deg eller kan lage en ny. Samtidig kan du jo høre om de vil være referanse for deg samtidig:)

 

Etterhvert som du har fått samlet alt vil det være lettere å huske og sette i sammen en ny cv.

 

For å si det sånn du er ikke den eneste som har rota vekk mye papirer, jeg har nettopp måtte gå igjennom samme runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre ullsokk!

Føler meg jo som det rotehue! Og jeg bruker egentlig å ha alt på G!

Har sendt mail til skolen jeg gikk på så får håpe de kan hjelpe meg. Har fagbrevet liggende, så håper det er godt nok...Vet ikke helt hvor jeg skal hendvende meg for å få bekreftelse på det evt.

 

 

Uff å jø altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tusen tak for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring kommunen, der får du vite om vitnemålene dine er lagret.

Fylkesopplæringa eller noe....

Cv'n greier du vel selv, ellers så har også skolene du gikk på kopier av alt.

 

Jeg måtte få derfra en gang, kostet meg noen kroner, men hva skulle jeg ellers ha gjort...

 

Lykke til med jobbsøkinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...