Gå til innhold

Flere som fortsatt fullammer?


Romeren

Anbefalte innlegg

Jeg fullammer fortsatt min sønn som er født 21. november. Har ikke begynt med smaksprøver enda heller.

 

Noen andre som også venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fullammer ennå også, men han er straks seks måneder, så det synger vel på siste verset. Synd, for det er så enkelt! Jeg har såvidt prøvd med noen teskjeer grøt og mos, men falt ikke sånn umiddelbart i smak - og masse gris.

 

Leste forresten i siste nr. av Foreldre & Barn om ei som fullammet til barna var ett år! Trodde ikke det var mulig, jeg!? Hun ga kun jerndråper i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mulig ja, men jeg skjønner ikke helt hvordan hun fikk barnet til å holde seg unna maten som de spiste selv..? De blir jo veldig nygerrige på dette som vi putter i munnen...

 

Godt vi er flere! Rart, men ofte føler man seg litt "sær" fordi man fortsatt fullammer, selv om anbefalingene sier at dette er tilstrekkelig for barnet de første 6 månedene!

 

Tenkte å prøve å vente et par uker til. Enig med deg i at det er litt stress! Man har endelig fått skikkelig dreisen på amminga, så skal man begynne på noe nytt, med alt det innebærer av prøving og feiling... Men pappaen gleder seg veldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...