Gå til innhold

Hvordan går det med de søte små?


Squirrel79

Anbefalte innlegg

Ser det har vært lite aktivitet her, men skriver likevel et innlegg for å sjekke om det er noe aktivitet.

 

Hvordan går det med de søte små nå? De fleste er vel 15 måneder nå, og både tasser rundt og babler i vei.

 

Her storkoser vi oss med mini. Han er en liten sjarmør med helt lyst hår som gliser til alle. De siste par dagene har bablinga tatt helt av, og han går rundt og skravler hele tiden. Det kommer enkelte forståelige ord innimellom, men ellers bruker han veldig mye kroppsspråk og uforståelig babling.

 

Han har kommet seg veldig motorisk, og klatrer på det meste i tillegg til at han har fått stor fart på gåinga/løpinga si. Jeg synes også han klarer seg greit i ulendt terreng, selv om det er en stor utfordring. I det siste har han blitt kjempeglad i å være ute, og vil helst være ute hele tiden om han får lov til det.

 

Har dere deres små i barnehage? Vi bruker foreløpig dagmamma, men har fått barnehageplass i en friluftsbarnehage fra august. Vi gleder oss til å ta oss en tur for å besøke barnehagen neste uke.

 

Fortell litt hvordan det går med dere :) Alltid gøy å lese hvordan andre har det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Lite aktivitet her ja.. Lillemor er meget aktiv! Løper rundt over alt:) Ganske rampete, åpner kjøkkenskapene, klatrer opp i sofaen, og tuller mye:)

Får raserianfall når ting ikke går som hun vil.. Spesielt når vi skal skifte bleie;) Kaster seg ned på gulvet og hyler rasende. Hehe.. Babler masse og sier en god del ord nå:)

Har endelig begynt å sove om natten, godt!:)

Jeg er fortsatt hjemmeværende med henne, skal i barnehagen 3 dager i uka fra august.

Ellers henger jeg mest inne på bim for tiden. Lillegull skal bli storesøster på desember:D Blir 23mnd mellom de 2 (har også ei jente på 7år). Det blir spennende!!

Er slitsomt å være hjemme med henne for tiden, da jeg er ekstremt kvalm og kaster opp hele dagen:( Har vært sånn i 3 uker nå.. Ganske dårlig samvittighet ovenfor lillemor.. Kjedelig for henne som er så aktiv og leken, når mamma bare løper på do og kaster opp hele tiden:(

 

Hvordan går det med dere andre da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her ble lillemor 15 mnd 23 April..

 

Hun er blitt flinkere å bruke ord bevisst. Kan si "Hadet" mens hun vinker, Heia, holde mobil inntil øret og si hei.. Viste henne bilder på dataen her om dagen av meg og da sa hun "Mamma" når det kom opp et bilde av meg. *Smelt* Pappa kan hun også si, bevisst :) Kan si dyrelyder slik som mø, bæ og myy ( hest), se, der, Ja og nei. Bebbi, mmm, og sikkert flere ting jeg ikke kommer på. Hun er glad i å gjøre seg til også! Oppmerksomhetssyk frøken.

 

Går stødig, men ikke så veldig stødig med sko på. Klatrer fælt i sofa og i senga. Igår hadde vi et uhell. Hun slo hodet sitt i gulvet stakkars etter å ha klatret og falt. Tar bestikk ut av maskin og legger på plass igjen. Klapper, vinker, viser hvor stor og hvor sterk hun er. Kan peke på mamma sin nese også hvis vi spør om det. Synes hun er blitt flink til masse i det siste.

 

Begynte i fam. bhg idag, og det kommer til å gå strålende tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...