Gå til innhold

Hvordan finne ut av et registreringsnummer på en bil?


...........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er så lett, de som sitter på disse registrene har vel taushetsplikt. Er det pga en straffesak så kan politiet hjelpe deg, men jeg tror ikke du bare kan ta en telefon til opplysningen og få den informasjonen du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt funker det brillefint.

Hadde et reg nr og fikk opplyst av politiet over telefon navn og adresse.

Nå skal det være sagt at vedkommende hadde stengt meg inne med sin parkerte trailer og jeg sto noen meter fra huset til vedkommende så det kan jo ha hatt litt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du hadde regestreringsnr, men trengte navnet jeg. For i det tilfellet er det bare å ringe politiet. Har gjort det flere ganger da jeg jobba på bensinstasjon, og folk glemte å betale.

Om det funker andre veien er jeg litt mer tvilende til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig for gud og hermansen og få slik informasjon? Så hvis han tatore på E18 i morgen synes jeg kjører som en kløne og har lyst til å gi meg noen sannhetens ord, så kan han bare ta en telefon til politiet og få vite navn og adresse? Det synes jeg høres rart ut, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en sms med bilnr så får du vite, bil, navn, kommune, når den var eu godkjent, når neste er, om eb er skyldig årsavgift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skrev kun reg og sendte til det nummeret.. funker kjempefint, får til og med vite når den skal eu godkjennes. Veldig kjekt iom man ikke får brev i posten om når bilen din skal til godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette landet her bygger på troen på et gjennomsiktig samfunn på godt og vondt. Her ligger alt av personlig informasjon snart ute på nettet, ikke at jeg har noe å skjule, men visse prinsipper rører på seg et sted når alle kan finne ut nesten alt om meg bare ved hjelp av noen tastetrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...