Gå til innhold

Bli kjent?


Julenissens klossmajor

Anbefalte innlegg

Tenker siden vi alle er så heldige å har fått babyer i Januar 2010 så tenkte jeg vi kanskje kunne fortelle litt om oss selv?

 

Jeg er 18 og har en samboer. Vi fikk en nydelig datter 02.01.10 på Universitets-sykehuset Nord-Norge (UNN).

Vi bor på en liten plass ca. 3 timer unna Tromsø, på en liten plass kalt Skjervøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg er 32 og gift. Vi fikk tvillinger 070110 på UNN, har en gutt på snart 6 i fra før. Vi bor i Hamna i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Godt tenkt.

Jeg er 31 år, og vi fikk en gutt 10.01.10 kl 00.01 (!) på Sykehuset Innlandet Lillehammer. Har gutt på 12 og jente på 8 fra før. Vi bor rett nord for Lillehammer, ca halv time unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg visste ikke om dette forumet før nå, ha ha, har lett og lett men fant det ikke!!

 

jeg er 26, fikk en sønn 19.01.10, det er min første og vi er bosatt i Bergen. Hadde vært kjekt om denne siden ble mer brukt mer så vi kunne dele erfaring og slikt siden våre er så tette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 29 år, og fikk en sønn 3 januar :-) På AHUS

Har to barn fra før ei på 7 og en gutt på 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker som en god idè. Kanskje finnes det flere som bor nær hverandre og kan treffes og ellers så har vi jo dette forumet hvor ting kan deles.

Jeg fikk ei jente noe før termin den 26.01.10 ved sykehuset i Ålesund. Termin var 22.02.10.

 

Jeg er 31 år, samboer. Bor i Elnesvågen, ved Molde. Jenta er mitt første barn, men samboerens andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle :-)

 

Jeg er 29 og fikk en gutt 15.01.2010 på KK, Haukeland sykehus. Bor i Bergen med min samboer, og det er vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette var lurt :)

Jeg er en jente på 28 år, er gift og bor på Lørenskog, vi har ei jente født septmeber 2004, dvs at hun begynner på skolen til høsten. Men grunnen for at jeg er inne i denne gruppen er jo selfølgelig prinsen vår Kai André som kom til verden 01.01.10 kl 05:59 på A-Hus, med dette ble han årets nyttårsbarn i akershus :))) Hadde termin 19.12.09 så som søstra si kom han 13 dager på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei,

Jeg er 22 år, samboer og student på permisjon.

Fikk en liten gutt 15.01.10 på UNN. Bodda da i Tromsø, men nå er vi midlertiig flyttet til heimbygda mi Lavangen. Kjenner ingen med barn på sønnen min sin alder her, så håper at det kanskje er nen fra nærmiljøet her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...