Gå til innhold

Hvor mange april-jenter igjen??


Gjest

Anbefalte innlegg

Termin 18 selv og går bare og venter...ser ut som om vesla har det veeeldig bra inni mamma enda:)

Blitt strippet 2 ganger men nå er det nok,bare vondt og fører ikke til noe jo,ikke vært mitt forslag heller men jordmor...

 

Andre som venter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin den 19. Har to barn fra før, og begge kom en uke før termin. Begynner å bli utålmodig allerede! Synes stadig jeg kjenner tegn til at fødselen er i gang, men tror det bare er ønsketenkning så langt. Savner å ha en kropp som fungerer, føler meg som en hvalross på land!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 21. Gikk 17 dager over forrige gang, men har ikke planer om å la det drøye så lenge denne gangen. Heldigvis er sykehuset litt samarbeidsvillige med tanke på det:o)

De har prøvd å skulle strippe to ganger forrige uke, men er visst rimelig lukket og låst der nede, så vanskelig å få til gitt..

SÅÅ SKUFF!

Håper det går bedre i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsatt her jeg som skulle egentlig føde fortidlig i følge lege og jordmor.

 

Termin 24.april, trodde ikke at jeg skulle komme så langt for nr1 kom 3 uker før termin.

 

venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt her! Men begynner å føle meg klar selv om jeg gruer meg veldig og derfor samtidig synes det er greit for hver dag som det ikke skjer noe også! (Lenge leve kortids tankegang, hun må jo ut før eller siden!)

 

Jeg har 8 dager igjen til termin, men legen min har allerede advart meg om at han tror jeg kommer til å gå en uke over, siden jeg ikke har gått opp så mye, og jeg ikke har hatt så mange tegn enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også fortsatt. 9 dager til termin, men synes godt at han kan komme nå snart :) Dagene blir bare lengre og lengre... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag. Men ingen tegn til at babyen kommer enda. Begynner å tro at nurket har flyttet inn for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt her jeg også, har termin 16. april. så bare 5 dager til termin, men magen har ikke sunket, og det virker ikke som om det skjer noe enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15 april. Merker ikke noe spes med kroppen som skal tyde på fødsel med det første. Så her er det vel bare å vente (noe jeg blir dårligere og dårligere på for hver dag:). Gleder meg veldig til å treffe gutten min,samt å få tilbake kroppen min.

 

Vi er jo egentlig utrolig heldige med tiden vi skal føde på. Sol sol og mer sol:)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 22, og virker som om jentungen trives bedre inne i magen enn jeg nå trives med å ha henne der. Ingen tegn på å ville ut, som er teit siden hun sitter i sete og det blir uansett garantert ks hvis hun ikke kommer til termin (det kan hende det blir ks uansett siden jeg ikke er ferdig utredet for vaginal fødsel enda, men jeg krysser fingrene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, venter enda. Har menstermin imorra, men tviler noe vil skje..hehe

Skal også flytte til torsdagen, så har egentlig ikke tid til å føde nå ;o)

Men må en annen side så hadde det vært greit. For nå begynner jeg å bli smålei her, sover altfor dårlig om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 24 april. Lucas plager meg godt med bevegelsene sine, det gjør vondt når han rører på seg. Hode festet seg for en uke siden, har hatt vonde kynnere hele uken nå. Men han kan godt bli der en stund til så lenge han ligger stille. Er ikke klar for å føde enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20, og er utålmodig :(

Men det kan jo skje når som helst nå :D

Venter og venter.... :D

Rart å tenke på at jeg snart skal få møte babyen som jeg har bært på SÅÅ lenge. Samtidig synes jeg det også har vært en fin tid med ikke alt for mange svangerskapsplager..:) Magen som er i veien gjør at jeg klarer minimalt i forhold til normalen, noe som ikke alltid er like gøy:(

Håper noe skjer før terminen og at jeg får en fin fødsel som jeg ble spådd av her inne på BIM i starten av graviditeten :=)

 

Ha en god natt alle sammen...Lurer på hvem som er nestemann ute på April klubben ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 20, men får jenta vår i armene i morgen!! (13.) Planlagt keisersnitt pga foranliggende morkake. Skal på sykehuset nå etterpå for de siste forberedelser, og så inn igjen i morgen tidlig for å bli mamma igjen.

 

KAN IKKE TRO DET!!!!!

Er så vanvittig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morgen, 13.april. Men nå er det rier på gang, så kanskje det blir 12.april på meg.. Eller så varer det så lenge som sist, og da blir det på termin.. Håååper på idag.. hehe..

Rier pr 10min enda, moderate smerter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 30 april, men er dritt lei allerede... Jeg sliter med masse kynnere å sover ikke om nettene... Jeg venter barn nummer 5, å blir nok satt i gang snart pga tidligere styrtfødsler, å jeg har 2,5 time til sykehuset, men jeg har fødd mye raskere enn det. ( ei ble født på under 1 time fra rie nr.2, ei ble født på 1 time og 45 min fra rie nummer 1. ) Blir kanskje hjemmefødsel ................ Har heldigvis en nabo som kan ta imot jenta om det kniper.

 

Håper vi alle sammen slipper å vente så lenge.

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17.april, blir nr to, har ei jente på litt over to år fra før. Ahr mye kynnere og nedpress, er klar for å få det overstått nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også, selv om jordmor sa han kom innen to uker.. nå har det gått tre! Prøver å ikke vente så veldig, men formen er ganske laber.. termin 22.april.Samtidig er det greit at han venter, blir nok å gjøre når han kommer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20. april, venter da mitt förste barn:) Magen min har värt litt hardere og jeg har hatt litt flere sammentrekkninger siste dagene, håper det er tegn på at det skjer noe snart. Jeg håper jeg kommer i gang snart, men det gjör meg heller ikke noe og gå over tiden. Eneste jeg ikke vil er og bli satt i gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28. april. Har en som er født 9 dager over terminen og en som er født på terminen så sjangsen er vell stor for at jeg blir her en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...