Gå til innhold

øret mitt klikker


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

det høres ut som om jeg har et helt hjerte inni øret som har hjertebank.

 

hvordan i alle dager får det til å stoppe? for det føles ut som trommehinnen er på vei ut.

 

har aldri opplevd dette før. det bare skjedde plutselig og ikke er jeg spesielt forskjølet heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Låsning i nakken, stiv muskel i nakken på den siden som klikker, trekk i øret...

 

Overarbeidet nakke eller rett og slett stress og lite søvn?

 

Stemmer noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke helt. jeg har vondt i ryggen om dagen pga alt for mange timer på vonde stoler i lesesalen.. hm.. kan det ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinius? Øresus?

Stress?

 

Har hatt hjertet i øret de gangene jeg har vært veldig stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja, jeg får selv klikking i det ene øret når jeg får vondt i ryggen.

 

Hos meg er det de to øverste virvlene i nakken som glir og det er som oftest de som lager trykk i øret slik at det begynner å klikke.

 

Sist gang jeg var på sjekk med ørene mine fikk jeg også beskjed om at klikkelyder i øret, spesielt etter man har dusjet kan være rett og slett tettpakket ørevoks...eeewhhh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan få det til å stoppe?

 

det er ekstremt irriternde.. hehe.. og gjør all form for konsenstrasjon vanskelig.

 

lyst til å bare dra ut hele øret... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får dette hver gang det er fuktighet i luften! Det hjelper å sette hodet litt opp ned men dessverre hjelper det ikke lenge av gangen... for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* har ingen påpekt det åpenlyse her? Det er hodet som klikker min gode :::) lammekjøtt-mannen! :) he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det vedvarer så kunne det kanskje vært lurt å ta seg en tur til en manuell terapeut.

Har du prøvd å gjespe skikkelig? Og da mener jeg skikkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bedre i dag. bare sånn svakt nå. så det hjalp vist med litt søvn, også virker det ut som om det hjelper å gå av en eller ranne grunn.

 

rare verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeh.. at hodet mitt er klikk tror jeg er en tapt sak vi alle bare må holde ut med... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

tips til alle dere. prøv en riviortil så ordner det seg! fant ut dette selv for en stund siden. har dem selv i ørene, og virkning av en varer i flere dager+! ps: må til lege som kan skrive ut resept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...