Gå til innhold

Noen som planlegger ny graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner allerede å få lyst på en til. Er jeg helt gal?

Jeg er snart 33 og føler at hvis jeg skal ha fler så bør jeg ikke

vente for lenge. Vi brukte et år på å bli gravid denne gangen, og det kan jo fort ta like lang tid neste gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal bli flere, men ikke helt enda. Tror ikke kroppen min hadde klart det.

Når vi planla snuppa beregnet vi litt prøvetid, for alle vi kjenner har jo brukt tid på å bli gravide. Men ikke oss. Her var det full klaff på første forsøk. Så neste gang skal vi ikke begynne å prøve litt før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg synes ikke du er gal;)

 

Jeg er også 33 år og tenker som deg at jeg ikke kan vente for lenge. Vi brukte også lang tid med å bli gravid denne gangen, og i følge legen min vil det bare bli vanskeligere og vanskeligere dess eldre en blir. Så det er bare til å sette igang;)

 

Men på den annen side vil jeg ikke ha de altfor tett heller.....Det er jo noe med å nyte tiden med førstemann, og at han ikke skal bli "stor" så altfor tidlig..Hmm, er ikke lett det der. Men konklusjonen blir vel at nesteman kommer litt tidligere enn jeg egentlig vil. Ellers kan en jo risikere å få enebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Vi er 28 år og tenker på å få den neste om ikke så altfor lenge, neste år.... men vi må bare få flyttet oss inn i noe vi eier sjøl og ikke leie lengre. Er så lei av å ikke ha no eget. Så da, skal vi på an igjen =D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...