Gå til innhold

April: Hei alle sammen


mtfjeld

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært innpå her,så det er nok kanskje ikke mange som kjenner meg igjen..Jeg har nytt nick nå, men mitt gamle nick var marianne1231, så kanskje det ringer en bjelle for noen av dere.

 

Gutten min heter Vetle og er født 1.april-05, så nå i påsken har vi feiret en stor 5 års dag og han synes han er veldig stor også.

Han ble bleietørr i fjor sommer og kler på seg selv nå,og er veldig stolt av det.

 

Nå har jeg kommet hit for å bli,og gleder meg veldig til å komme i kontakt med dere kjente og ukjente igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!!! har savna deg jeg :D

 

selv om jeg ikke er så aktiv her inne,men vi pleide snakkes på msn,er enda der jeg,bare å slenge inn et hei om du vil =)

dere andre også selvfølgelig :D

 

på facebook er jeg også, søkt etter kelly susan gillies, så finner du meg vel om du er der =)

 

Husker Vetle godt jeg,siden han og Simen er født på samme dag,tror kanskej de er de eneste spøkene her i gruppa...tror jeg...

 

Simen har lenge gått å sagt at når han blir 5år skal ha gjøre alt selv,han gjør jo for det meste det da,men igår sa han,mamma imorgen skal jeg kle på meg selv, ja,helt i orden,og idag gjorde han det,så ikveld sa han, mamma i mange millioner av år skal jeg kle på meg selv,hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Husker deg godt, jeg!! Kjekt å se noen gamle returnere her.... :-) selv har jeg vært i permsijon med lillesøster frem til nå, og skal jobbe noen uker før jeg skal kose meg hjemme frem til høsten igjen :-)

 

Gratulerer til både deg og Susan med 5 åringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...