Gå til innhold

APRIL er her jenter :)


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Og 12 dager til termin her i gården :)

Håååper på før, og får garantert innen april er over - blir satt igang hvis ikke snuppa er ute til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPIII!! :D endelig april!!

 

10 dager igjen til termin :D Satser på fødsel når påsken er over og jordmødrene er uthvilt etter å ha hatt ferie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 dager til termin. veldig klar nå. håper det skjer snart. skal inn neste torsdag . kanskje igangsetting da, siden det er to og begge ligger i sete:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det ikke lenge igjen, "bare" 18 dager for meg, men jeg er redd de neste ukene kan gå fryktelig sakte i forhold til hvordan det har gått til nå. Siden det er vår første har jeg inntatt innstillingen om at jeg går over termin, og så håper jeg heller på å bli positivt overrasket!

 

Det har jo vært noen ute fra "aprilklubben" allerede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på en Mars baby,3dg igjen til termin 4/4,er ganske klar nå,jobber bra i kroppen så håper det skjer noe iløpet av helga,med nr.4 så vet man vel ikke,nr.3 kom 1 dag før termin,så kan godt bli 1 uke over og,er tungt nok med magen,lykke til dere april mammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*

Jammen bra april er her, det blir i hvert fall baby i løpet av denne måneden:) Har termin i dag;D Ha en strålende måned, alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 dager igjen og gleder/gruer meg..:)

Håper jo hver kveld at det skjer noe om natta men tanken på smertene tar litt overhånd av og til..

Er noe år siden jeg fødte sist så det blir vel som første gang,men uansett er det verdt det! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 22 dager igjen, men føler meg fødeklar allerede, har en gutt fra før som kom 20 dager før termin og veide ca.3500 gram.

 

Nå kan du bare komme lille venn!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 12 dager i gjenn til termin i dag, håper det snart skjer noe.

Forbreder meg hver kveld, men det er vel når jeg minst venter det at det skjer.

 

Er så spennende, gleder meg til h*n kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 dager til termin her og ! Håper hun kommer litt før , hun ble målt til 3400 gr i forrige uke . . . stor og sterk jente ja . . :-) . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...