Gå til innhold

Lite fostervann . .


judianna

Anbefalte innlegg

Jeg var på kontroll idag på kvinneklinikken og legen sa at jeg hadde litt lite fostervann , men ikke sånn at det var farlig .Babyen hadde det ikke tørt rundt seg eller noe , men de hadde ønsket seg litt mer . . fikk beskjed om ikke å bekymre meg , og jeg skal opp igjen på ny sjekk neste uke . . jeg er 36 + 1 så begynner å nærmer seg uansett . Men alikevel , si til en vordende mor at hun ikke skal bekymre seg er vel som å tro på julenissen . . . Noen som har vært ute for dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, var inne til kontroll på termindato i forrige svangekap, henvist pga lavt & avflatende SF-mål. Da fant de fostervann i nedre grense for normalt. Fikk beskjed om å komme tilbake til kontroll om 10 dager, men fødte den dagen så den kontrollen ble det ikke noe av ;-) Fostervann mengden hadde ikke påvikret babyen på noe vis, hun var verdens skjønneste og helt frisk som en fisk!

 

Hvis kvinneklinikken har sagt at det ikke er noe å bekymre seg over, så er det ikke det. Selv om det er vanskelig å la vær. Flott at de følger deg opp, da er du i trygge hender videre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er flink til å si at vi ikke skal bekymre oss. Her i gården var det mistanke om graviditet utenfor livmoren i starten av svangerskapet, ble henvost til UL hvor det var 14dager til neste ledige time. Fikk da beskjed om å ikke bekymre meg. Barnefar friket helt ut og skrek omtrent til meg i tlf "hallo vi kan ikke vente i 14dager for å vite om alt går bra".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...