Gå til innhold

4 uker til termin og ser allerede etter fødselstegn..=p (syt & bæs..)


su-su-susa-i-hodet m/rampegutt

Anbefalte innlegg

Er bare så fryktelig lei nå!!! Og sliten..

Desuten er den kommende storebroren på 2 år syk og må være hjemme fra bhg, og det tar jammen på...

Ikke får jeg gjort noe særlig hjemme heller med han hengende i hælene, så det hoper seg litt opp overalt.

Jaja, det er vel egentlig bare å bli vant til at man ikke får gjort så mye på dagtid lengre =p

 

Har også ei serdeles aktiv frøken i magen, som til tider prøver å bryte seg ut overalt, noe som ikke er spesielt behagelig!

Selv om jeg er glad for at det er mye livstegn fra henne :) Vet det er mange som bekymrer seg pga lite og mindre liv enn vanlig nå fremover.

 

Ser så utrolig frem til å få henne i armene, og starte på livet- og utfordringen! som 2-barnsmamma! =) Kjenner veldig godt at dette er siste graviditeten min, orker ikke dette ennå en gang. Har vært veldig plaget med bekkenet begge gangene, og blitt tidlig sykemeldt. Det tar bort så mye av gleden ved å være gravid når man blir så plaget..Føler jeg hvertfall :)

 

Sånn, det var dagens syt og klag ;) Bare hiv dere på dere andre som trenger en utblåsning, hehe.. Uansett, nå er vi snaaaart ferdige, og så får vi krysse fingrer og tær for at overtid blir et fremmedord for alle sammen!

 

LYKKE TIL!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja , forstår deg så godt , jeg har faktisk 5 uker igjen og det er mitt første svangerskap .Har vel egentlig ikke lov å klage for jeg har hatt lite plager , frem til nå . . nå begynner ryggen å slå seg vrang , blir sliten av å gå opp trapper og er helt ødelagt hvis jeg har hatt meg en by tur . I tillegg har jeg også en liten dame i magen som er voldsom aktiv og vil helst trykke alle kroppsdeler mest mulig utover så jeg føler som jeg sprekker noen ganger .

 

Føles nesten noen ganger som jeg har gått gravid i evigheter , syns det er år og dag siden testen viste positiv , fant det ut ganske tidlig .

For alt i verden , er utrolig glad for at eg er så heldig at jeg kan få barn , er nok av jenter som sliter , jeg er klar over det . Men det er alikevel noe med det de siste ukene , man er utålmodig og man klarer nesten ikke vente til man skal hilse på nurket :-)

Terminen min er i slutten av april , så sjansen er nok stor for at det kan bli mai baby , men håper hun vil komme ut før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ut som du beskrev meg hehe.....har en 2åring...

kjenner åsså godt dette er min siste graviditet .....phu.....

veldig aktiv baby i magen...bekken,skambein og alt er helt på tur nå....

godt det er siste gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere som kjenner seg igjen her ;)) Bare dèt gjør at det føles litt bedre.. ;)

Har i dag vært hos frisøren og fikset håret (for å kanskje føle meg litt mer fresh), ser liksom ikke for meg at det har førstepri rett etter fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere... har også en (snart) toåring, og dette er siste gangen jeg er gravid også. Vært mye sykemeldt og sliten hele svangeskapet. Men er verst nå som man ikke orker noe og det gjør vondt overalt, ikke får jeg sove ordentlig heller. skal bli fint å få tilbake kroppen sin igjen ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som å høre meg!! Ikke sover jeg noe for tiden. Har ei på 1,5 år hjemme på heltid og ei i bhg... Kjenner jeg er skikkelig sliten. Har heller ikke så mange som kan avlaste da fam. ikke bor i nærheten.

Enkelte ganger skjønner ikke hvordan jeg skal komme gjennom dagen fordi jeg er utslitt og trøtt.

 

Ja ja .... NÅ ER DET SISTE INNSPURT!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja dette er det tyngste sv jeg har hatt i alle fall, og første gang jeg kan si at jeg gleder meg til å være ferdig. Nr 4 :-) Magen er så sprengt for tiden, at det kjennes ut som babyen skal komme den veien. Alldri hatt det slik, men heldighvis så har jeg termin 1 april, så lengre enn 22 dager igjen har jeg vel ikke. Jeg har også ei på snart 2 år hjemme om dagene, og hun vet å skal ha det gående :-) trøster meg med det at når babyen er ute av magen, så blir alt mye bedre for moren også. Enig om at mye av gleden er borte når man er så dårlig. Har selv vært sykemeldt hele svangerskapet.

Alt ordner seg vel for oss alle når vi er ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 4 uker igjen til termin... Har lett etter fødselstegn i en uke allerede jeg:) Søstera mi fikk jenta si for ei uke sida og hu hadde termin en uke før meg.. Så hu fikk 4 uker for tidlig.. hvorfor kan ikke jeg også? hehe...

Er lei av å være sliten hele tiden..

I tillegg til søstera mi som har fått, har ei venninne akkurat fått jenta si.. Så nå syns jeg jammen meg det er min tur!:P Er så missunnelig atte!

 

Gleder meg så vannvittig til å holde lillegutt i armene mine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...