Gå til innhold

Sliten med kynnere


shoqut

Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert ikke den eneste. Går ut i permisjon i påsken, er 40% sykemeldt nå, men merker at jeg ikke klarer å formulere meg på jobb (skriver forskjellige rapporter). Det føles som om jeg er mindre intelligent på en måte. I tillegg har jeg kynnere, slike som nesten tar pusten fra meg minst en gang i halvtimen. Jeg føler meg på gråten fordi jeg er utslitt hele tiden.

 

Har verdens beste mann og kollegaer, så sånn sett går det på et vis, men må si at det skal bli godt med permisjon, slik at jeg ikke må noe. Graviditet er tungt i lengden.

 

Har ei søster som ikke kan bli gravid, så jeg har på en måte ikke lov til å klage, men, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har hatt masse kynnere både denne gangen og forrige gang jeg var gravid. Er jo gjerne ett tegn på at vi må ta det med ro. Jeg får det iallefall hvis jeg farter rundt for mye.

 

Ett annet råd er magnesium tabletter, det har jeg begynt med nå og føler det hjelper.

 

Så ta det med ro og lytt til kroppen din så er jeg sikker på at du føler deg bedre når du slapper av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve magnesium..

Slappe av er jeg visst dårlig på i følge mannen min, men vi får se om det kanskje hjelper litt med helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...