Gå til innhold

Kvalmen..


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Er 34+5 er blir til tider ganske kvalm. Spesielt om morgenen. I dag kastet jeg opp også. Hadde drukket non glass med vann og 10 min senere så kom alt opp igjen! Det samme skjedde for ett par uker siden. Andre som har opplevd det samme? Er ellers i fin form utenom bekkenløsning da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har opplevd det samme. Kommer fra tid til annen, spesielt på formiddagen. Var kvalm frem til uke 12-13 og kastet mye opp, men så gav det seg. Kom tilbake rundt uke 33. Har siden da kastet opp et par tre ganger i uken. Vet ikke hva det kommer av, men tror enkelte kan oppleve dette. Det er jo økt trykk i magen som presser på magesekken, spesielt mot slutten av svangerskapet. Dessuten er lukkemuskelen i magesekken svakerer i svangerskapet. Det går nok fint, men det er alltid ubehagelig å være kvalm og kaste opp. God bedring ozgirl og håper du slipper unna uten så mye mer kvalme og oppkast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for svar, snakkte med jordmor om det og hun sa at det er trangt om plassen inni der nå i den siste tiden. Trøsten er at det er kortvarig da, blir dårlig kaster opp og så er det vekke. Ikke lenge igjen nå så får holde ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 uker og har også vært litt småkvalm innimellom i det siste, godt å høre at det er normalt.. Har vært gjennom to omgangssyker netopp så kan jo ikke være det heller... Men men ikke lenge igjen nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...