Gå til innhold

Ønskebrev


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt til å legge ved ett ønskebrev med helsekortet deres? I så fall, hva er viktig å få med? Synes det er litt vanskelig å skulle formulere seg riktig i forhold til at JM skal forstå det på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vi var på omvisning på føden med jordmorsamtale i uke 34(et gratis tilbud til alle gravide her jeg bor) skrev jordmor ned et slags ønskebrev som ligger sammen med journalen min oå dataen på sykehuset.

Skrev ned at jeg ønsker å prøve alternativ smertelindring først, at vi ønsker familierom(mer aleneansvar for babyen) og at jeg er aåpen for alle forslag med tanke på stillinger..

 

trenger ikke gjøre det så "fancy".. bare skriv akkurat det du tenker, så forstår nok JM hva du mener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det enkelt -jeg skrabla ned mine ønsker ang smertelindring på en post-it lapp som jeg festa på helsekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt sent et brev til føden som jeg sendte sammen med et skjema de hadde sent meg. Jeg skrev også i det brevet at jeg kom til å ha med et nytt til fødselen.

 

Jeg har tenkt å skrive hva jeg ønsker ang amming, føde stilling og smerte lindring. Å at når jeg blir sliten og vrang må de henvise seg til min sambo som får prate med meg, fordi jeg kan slå meg skikkelig vrang når jeg får nok. Å han er den eneste som klarer å overtalle eller over manne meg når jeg har fått nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke skrevet ønskebrev men har snakket gjennom dette med min mann. Slik at han kan snakke min sak hvis det er behov for det.

 

Tror det ordner seg allikevell når det kommer til stykke.

 

Men kan være lurt å skrive ned noen ord om det er noe spess en lurer på eller ønsker ifm fødtselen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg vil de at man gjerne sender en mail på forhånd om det er noe spesielt man tenker på, eventuelle helseting de burde vite om (jeg har alvorlig bekkenløsning - viktig å få med) samt om det er noen spesiell oppfølging man tror man ønsker å få under fødsel.

 

Jeg sendte avgårde en enkel mail for noen uker siden og den er nå lagt i journalen min på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...