Gå til innhold

Bare uke 35, men orker ingenting lenger!


lille er født:)

Anbefalte innlegg

Kjennes ut som han kan komme når som helst, kynnere og nedpress og stikker litt nedover. Blir så andpusten av den minste ting, orker ikke gå tur eller noe. Sover dårlig også... og enda mange uker igjen... skal til frisør og lege i morgen, hvordan i all verden orke trikk og tog osv. Flere som føler seg sånn her? Er overlykkelig over alt som er gjort til babyen, selv om det fortsatt gjenstår mye. Hadde ikke forventet denne formen her iallfall... er jo mange som fortsatt jobber fullt, også sliter jeg med å sette på en vaskemaskin. Sorry sutringa, er bare overrasket over det her, kom så brått også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønna godt kordan du har d, har d på akkurat samme måte sjøl nu.. e bare i uke 34 æ da.. men alt e bare tongt.. Masse kynnera nu di siste dagan å nedpress.. huff... men vi har nu ikkje lenge igjen da :) vi kan trøst oss me d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også at det er tungt,er i uke 37 nå,bare det og gjøre små ting,gå opp trappa,snu seg i senga,sitte i sofaen,spise,magen er jo i veien hele tida,men 3 uker til termin her,så det går nok fort nok,gleden er stor.lykke til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er slik...Vet at det nærmer seg, men det er FEM uker igjen!!! Det er jo lenge det..Er for tiden hjemme med sønnen min på 2,5år, siden vi ikke har fått barnehageplass. Har ingen store plager, men kjenner bare at jeg ikke orker noe. Føler meg som en dårlig mamma, når jeg setter på TV for å prøve og få litt hvile. Har i utgangspunktet en ganske stillesittende jobb, og det hadde faktisk vært mindre jobb å være der enn hjemme. Men jeg elsker sønnen min, og får dårlig samvittighet av å klage på situasjonen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i 35 uke og er veldig trott av det hele...er trott og med alle mulige plager, som halsbrann, kloe, tisse hele tiden... etc. Vil gjerne har barnet ut nu men ikke om 5 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene sier jeg bare. Har selv termin 24 april. Så lenge samboeren er i nærheten orker jeg ikke å reise meg for egen maskin lengere, da får han hjelpe til. Å dette nedpresse er ikke noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Skjønner godt hvordan du har det :-( Har vært sykemeldt hele svangerskapet pga kvalme, svimmelhet, dårlig matlyst og helt utmattet. Har hat småe perioder som har gått greit, men nå kommer denne kvalmen for fult på formiddagen. Dårlig søvn til de grader, så hvor kreftene skal komme fra, det skal bli morro å se.

Det er første gangen jeg har hatt et slik svangerskap og første gang jeg bare går å ønsker at babyen skal komme ut snart.

Det er lov å sutre litt på 9 mnd, men vi kommer oss vel igjennom det alle mann, så lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Deilig å vite at andre har det likens, føles ut som jeg er den eneste som ikke "strutter og gløder".

Vært sykemeldt siden begynnelsen av svangerskapet pga hypernemesis, svimmelhet, bekkenløsning, lite søvn... Sliter nå med konstant halsbrann og mye vonde kynnere og nedpress å det er ennå 6 uker til terminen!!! Har så lyst til å sette meg ned å hyle nå:o( Utrolig sentimental. Men men våren kommer snart og da sitter man der med lille knøttet i armene og alt dette er "glemt".

 

Lykke til denne siste tiden:o) Dere gjør alle en fantastisk jobb:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ikke slemt ment, men takk for at andre også har det sånn!! :P

Jeg er idag i uke 36, og føler meg som en oppblåst ting som bare er her. Tungt å puste,masse kynnere, nedpress og stikkinger, og jeg blir sliten avdet meste.

I tilegg de siste dagene har bekkenløsninga forverre seg noe helt sinnsykt, har såååå vondt foran i bekkenet, og det å snu seg i senga, sette seg opp, sitte over lengre tid, bare det å gå noen skritt til doen er et slit, og jeg må ooofte på do!:(

 

huff er så sliten og lei, skulle ønske jeg bare kunne føde nå hehe :pmen hadde nok ikke hatt nok energi til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser er du laaaangt i fra alene om dette å de er igrunnen godt å lese andre sliter med de samme...gidder ikke gjøre den dritt å er egentli veeeldig rastløs av meg men gidde jaggu ikke gå uti bilen heller..gjør bare de mest nødvendige som å rydde å sette på klesvasken å legge sammen..skulle så svært vaske gulv å tørke støv i dag da men de for bli i morra hehe;-) nå skal vi bare nyte siste ukene jenter!!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fint å se at vi ikke er alene:) Nå har jeg strøket sengetøyet nurket skal ha, er helt utslitt... nesten komisk, men å stå å stryke er vannvittig tungt! vaske huset har jeg nå gitt opp.... Må få noen til å gjøre det. Lillegutt sitt rom har så mange kriker og kroker og leker. er helt umulig for meg å få gjort noe der iallfall... Så er det det med å bøye seg ned å plukke opp ting da..:( i beste fall 1 uke igjen, i verste fall 5 eller 6 uker:) rart å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner jeg ble og akutt sånt i uke 35 ca..går i uke 37 nå å føler egentlig bare det blir verre blææ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk ja, hiver meg på selvmedlidenhetsbølgen. for en uke siden var jeg i storform nå er kroppen helt ødelagt... 38+2 i dag så nærmer seg. har hersens bronkitt som ikke vil slippe og begynner å bli lei den, jeg vet at jeg ikke kan føde med den, hoster til jeg gjør i buksa og kaster opp... grr altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...