Gå til innhold

Farge håret ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som er frisører her som kan svare meg helt 100 prosent sikkert om det er trygt å farge håret når man er gravid ? Hører så mye forskjellig . . at det er trygt nå for tiden , men andre sier blankt nei . . . Hjelp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Her er svaret jeg fikk av min frisør vedrørende dette:

 

Personlig mener jeg at det ikke er noe farlig å farge håret som gravid...Jeg har hatt sååå mange gravide kunder oppigjennom,og samtlige har farget det..Så lenge det ikke er helbleking og sterke amoniakkholdige butikk farger,så tror jeg ikke det er noe farlig.Men noen sier at man ikke skal gjøre det,men jeg synes ikke det gjør noe!Be om en 1/1 blanding av en minicolour,så får du en amoniakkfri farge,som dekker fint!Det gjør jeg på mine gravide kunder:=))))

 

Så, jeg har bestilt meg time for klipp og farge i slutten av mars og gleder meg til litt egentid før lille kommer til verden!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frisør av utdanning og ser ikke noe problem i å farge håret. Har gjort dette i alle svangerskap. Men som den andre frisøren har sagt: Minicolour er vel det tryggeste og helblekin eller bleking generelt og permanent er vel ikke å anbefale uten godt kjemisk avsug.

Sett på vifte på badet og pass på at du lufter, men at temp inne ikke går under 20 grader, så er det trygt i mine øyne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har farget håret 2 ganger i svangerskapet, det gjorde jeg i forige svangerskap også, skal ikke være farlig det. Tror det er mye annet som er mye værre enn litt farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har farget håret i begge svangerskapene, det har gått bra.

Er vel mye annet som er verre enn å farge håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...