Gå til innhold

Flere som hovner opp?


lille er født:)

Anbefalte innlegg

Er uke 33+5 og har hovnet så opp i fingrene! føles som pølsefingrer! føler meg pløsete i ansiktet også. Syns dette er alt for tidlig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer.. Føler meg som en vannballong. Det går veldig opp og ned. Blir jeg varm hovner jeg kjempemye opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lamama

Heng meg på her!

Føler eg har elefantføtter og hendene søv i tide og utide.... Har gått opp 2 skostr....

Er gravid med nr 4 og har aldri hatt det sånn før!!!! Min fulle medlidenhet til dei som plagast med dette kvar gong!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelig bolletryne en stund rundt uke 30-33, men plutselig forsvant det igjen.. trodde ikke det var mulig...? Med førstemann passet jeg ingen sko, alle ringene på fingrene måtte tidlig av og jeg både så og følte meg som en hval. Er nå begynnt på uke 36, håper jeg slipper å hovne opp igjen, det hadde vært deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja... Det stikker i legger, fotsåler og hender. Skikkelig ubehagelig. Det blir vel heller ikke bedre for hver uke frem til fødsel er overstått. Nå er det heldigvis ikke så lenge igjen : ) Vi kan jo håpe på å være av de heldige som får 2 uker før ;D Det hadde ikke gjort noe akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det sprenger godt til tider.....

Fått masse vann i legger og føtter siste uka, og kjenner litt i fingrene -men det er ikke på langt nær så plagsomt.

 

Kunne ønske det var mulig å bare slenge på seg slippers eller crocs når man måtte ut... hehe for det er jo ett lite prosjekt å få på støvletter el. :)

 

Det er heldigvis ikke så innmari lenge til vi skal plages med dette:))

 

Er nå 36+5, så jeg ser endelig en ende på hele svangerskapet!! jippi:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Tror jeg er ekstremt heldig så langt. Ikke noe vann i kroppen. Ikke noe annet en underlivet mitt som har hovnet opp, å det var normalt sa jordmor. 6uker igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...