Gå til innhold

April jenter...Fått melk??


MineMe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei fikk ikke det før etter fødsel forigegang heller....

syns det er bra hadde ikke orka innlegg og alt det styre nå før baby er ute.....blir da nok hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt melk, men ikke slik at jeg lekker eller har noen problemer. Men kjæresten klemte på puppen mens vi hadde det litt morro og det piplet ut : ) Melken kommer ikke skikkelig i gang før etter fødsel som regel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått melk her heller. Men nå har jeg ikke termin før i slutten av april, så det er enda noen uker igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det melk , ikkje sånn at eg må ha innlegg. Er nok ein mnd sia det kom . Har termin 13 april..... Var ikkje sånn sist, då kom den nokre timar før babyen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melk i bøtte vis og termin 24 april. Nei da ikke så masse melk. Men leker en del og det blir våte flekker igjenom klærne så her har jeg startet med innlegg slik at jeg slipper å skifte bh hver dag. Og pga at jeg har skadet muskelen rett under brystene har jeg kun 2 bh'er som jeg klarer å bruke for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her heller, men stresser ikke. Fikk det ikke før etter fødsel sist heller, kun første gang jeg lakk da jeg gikk gravid. Amminga gikk like bra begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det melk, lekker ikke noe.

Ve forgje svangerskap, lakk det mye det var nesten plagsomt, glad det ikke er sånn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å høre at det er mye forskjellige svar. Alt kommer vel til sin tid og det er vel ikke den store gleden å lekke når man fortsatt jobber fullt og er mye på farten:)

Satser på at det kommer etter fødsel jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått råmelk, men ikke noe som lekker. Lurte veldig på hva det var da første gang det piplet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

jeg har råmelk, det var derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid men det er ikke noe som lekker noe særlig, er litt seig på puppen når jeg tar av bhn om kvelden. håper jeg får like problemfri amming som sist, ikke vondt og masse masse melk (kunne underholdt halve avdelinga:) hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe melk her heller. Fikk litt melk i brystene før fødsel forrige gang jeg var gravid, men husker ikke når dette kom. Men melk i brystene var det som fikk meg til å innse at jeg var gravid igjen denne gangen, men denne melka forsvant like fort som den kom gitt. Var vel bare en hormoneksplosjon i kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker som en sil til tider :-P

har fått melk og den har vært der siden jeg var rundt 20 uker:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her pipler det ut......

Uff, måtte bare begynne med innlegg denne uka også.. Det er litt ekkelt at alt blir vått:(

Hehe og jeg kan ikke sove uten noe på puppene heller, for det blir jo ikke spesielt delikat på laken, dyne og alle putene som er oppi senga....

 

Merkelige greier... Under første graviditet begynte det å piple da jeg var 6-7 måneder på vei, og jeg hadde innmari (plagsomt) mye melk under hele ammeperioden. Fikk jente:)

 

Sist graviditet kom det ingenting før på sykehuset, og da fikk jeg gutt... Det var også litt mer kontrollerte mengder melk som kom ut under amming;)

 

Denne gangen venter jeg jente igjen, og jeg er spent på hvilke mengder melk det skal slites med:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...