Gå til innhold

Det er ikke lenge igjen jenter...


vimsan

Anbefalte innlegg

Har hatt nedpress endel etter at jeg bar noen tunge esker opp på loftet for en uke siden. Det kjedelige med nedpresset er at det stikker skikkelig. Så mye at jeg mister balansen. Men det er jo et tegn på at fødselen nærmer seg. Gutten har ligget med hodet ned siden desember, så jeg har tenkt at stikkingen er festingen.

Slimproppen har jeg aldri sett noe til de forrige svangerskapene, så regner ikke med å se den nå heller.

Han ligger heller ikke så høyt i magen lenger og det synes at magen synker litt etter litt. Sparkingen i ribbena har gitt seg med andre ord.

Vogna er klar, senga er satt opp og planlegging med hvor de andre barna skal være når fødselen starter er klart. Nå kan han bare komme. Er bare 30 dager til termin, så det gjelder å finne på noe hele tiden så den ikke går så sakte:-)

 

Hva er deres tegn på at det nærmer seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa har mest sannsynlig festet seg, har en del nedpress og kynnere innimellom. Magen er lav, så ikke så veldig mye spark i ribbena :)

Skal på Ul i uke 37 for vektestimering og sjekk av fostervann. Jeg hadde morkakesvikt med 1.mann. På denne UL får jeg beskjed om hva som skjer videre, om jeg må settes igang eller bare vente på at ting skjer av seg selv. Helt avhengig av denne kontrollen :) Blir spennende. Ser virkelig lyset i tunnellen nå.. :D

 

Er nå 34+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg faktisk en ende på detta her;)

Kynnere har jeg nesten konstant.... endel nedpress og stikkinger som gjør at man knyter seg godt:( Det føles som om ungen er på vei ut noen ganger.. hehe

Tror at magen har sunket litt, det sier iallefal de som ikke ser meg hver dag... Jeg føler fortsatt at den henger litt høyt.

Ellers blir jeg anpusten av den minste ting.... Kan ikke skryte på meg fantastisk hoppende/ sprudlende form akkurat..

 

Gleder meg til å kunne sove "normalt" igjen, for nå våkner jeg veldig ofte av at jeg har havnet på ryggen og da har hender og føtter har visnet helt. isj ekkelt:(

 

Kunne ønske jeg kunne gjøre alt klart, men har på en måte lånt bort endel av de tingene som trengs med en gang vi kommer hjem med baby.... Og de som låner vil jo gjerne beholde så lenge som mulig.....

Sist gang fødte jeg tre uker før, så det vil si at innen 1,5 uke bør jeg jo være forberedt:))

 

Lykke til med den siste tiden og selve fødselen, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...