Gå til innhold

i dag har jeg.. tråden


minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

hei:)

jeg syntes det hadde vært moro å vite hva dere andre orker/gidder i løpet av en dag og hvordan dere opplever det....

 

i dag har jeg vasket klær, ryddet en del og laget middag til alle barna (stebarna er her også) ellers så hadde jeg noen vonde kynnere i dag til morgenen, babyen snudde seg rundt og det var ikke godt når den lå på tvers.... så nå spenner den lykkelig og fornøyd i mors mellomgulv:)

 

er 35+3 i dag og kjenner på kroppen at den er sliten og at jeg er høygravid...

 

dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

 

I dag har jeg sittet i kø hjem fra fjellet etter en flott helg sammen med familien. LIgger nå på sofaen etter å ha vasket klær og ryddet.

 

Forrige mann lå lenge på tvers, husker at det var ubehagelig. Mini har snudd seg med hodet ned, men er ikke festet enda. Jeg er 34+3 og høygravid i morgen. Er i god form og er fortsatt i 100% jobb. Regner med å fortsette med det frem til perm start.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei =)

 

Idag har jeg vasket og fått en oversikt over babyklær og utstyr! =) Og funnet ut at jeg må nok ha litt mer klær i de minste str...har nesten ingenting under 62(!)

Ellers har det gått i sofakos med samboeren min, der han og jeg har hatt "dyttekamp" med lillejenta i magen, mens vi fulgte med på 5mila =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33+2 idag og veksler mye mellom tålmodig ventende og hysterisk rastløs og utålmodig. Imorra er det 5 uker til igangsettingstimen vår! Det virker både kort og lenge til..

Er sykemeldt, så det blir goood tid på dagtid.

Idag har jeg gjort yoga, lært meg å hekle blomster, strikket ferdig et prosjekt, dusjet og støvsuget. Spennende saker! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg levert frøkna i barnehagen, vært på bingo (moro), og jobber ettermiddagen.... ikke noe spennede i dag men dagene flyr avgårde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gjort de nest siste innkjøpa, senge tøy og ny baby dyne til den lille,.

Har også laget middag og vasket klær.

 

Nå er jeg sliten, blir spesielt sliten i beina.

 

Er i dag 33+ 5.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...