Gå til innhold

begynner vi å bli klare til å føde nå jenter?? snart er det vår tur:)


minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

er 35+1, det meste er i hus untaken bilsetet.... vet ikke helt om hue er klart enda men begynner å glede meg til å treffe denne lille huleboeren.... tenker mer og mer på det. rart at om to uker så er det ikke lenger prematurt og om maks 7 uker så har jeg den lille i armene:)

 

hva slags tanker har dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) er 36+0 idag. Vi har også det meste på plass. Det vi også mangler er bilstolen faktisk:) Babyen har vokst veldig mye de siste ukene, begynner å bli meget trangt inni der. Det er faktisk veldig vonde spark til tider som fører til at jeg blir veldig øm der hun sparker. Kynnerne har blitt kraftigere og kraftigere, og de varer lengre. Er akkurat som om jeg kjenner konturene til babyen bedre når jeg har kynnere:)

 

Lillejenta har hvertfall lagt seg med hodet ned, heldigvis. Tror det skal mye til for at hun klarer å snu seg nå! Jeg føler fødselen nærmer seg mer og mer, og jeg har øyeblikk der jeg gruer meg skikkelig, og øyeblikk der jeg gleder meg skikkelig! :) Har aldri født før så det er litt blanda følelser, men jeg begynner å bli VELDIG klar til å føde :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger litt etter deg , er 32 +1 , men tiden går fort syns jeg . Jeg gleder meg skikkelig også til å treffe lille nurket , men samtidig er det jo litt skremmende da . Iallefall med tanke på fødselen , håper den ikke blir så hard og lang :-) Akkurat nå for tiden lurer både jeg og pappaen mest på om det er en jente som vi fikk høre i uke 18 , for tidligere i uken var vi på ultralyd og da syns vi begge at vi så en liten " tutt " der vi ikke fant helt ut hva var . . . angrer på jeg ikke spurte igjen . . . Ser man det skikkelig tydelig hvis det er gutt eller , noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker her, og veeeeldig klar :) Fikk bakset vugga opp fra kjelleren i dag (alt man absolutt skal gjøre selv.. =p ), og begynte såvidt på fødebaggen hihi ;)

Har et enormt behov for å få alt klart, føler at hun blir å komme tidligere, men hvem vet... =p Er foresten spent på om det faktisk ER en jente som jordmora sa på UL..Så ganske spennende dèt også!

Har ellers masse kynnere og stikkninger i hytt og pine, så håper de har noen effekt.. Jeg er også spent på fødselen, hvordan den blir kontra med førstemann..

Og gleder meg MASSE til å trille tur i strålende vårvær =))

Og til å bli kvitt bekkenløsninga.. og å kunne ta på sokker på et normalt vis.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her mangler vogn og bilstol, ellers er alt i boks. 6 uker igjen til keisersnittet nå, men jeg er overhodet ikke klar mentalt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det meste i boks, om en ikke i hus. Har lagret en bilsete, vugge bagdelen til vogna mm hos foreldra etter forrige mann. Er 34+3 og vurderer å begynne på fødebaggen snart. Er klart mindre stresset med forberedelser til mini enn jeg var til snuppa for 17 mnd siden :-)

 

gleder meg masse til å bli kjent med mini :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 33 idag og gleder meg veldig til fødselen. Synes at tiden gikk veldig fort frem til uke 28, men nå går tiden sakte. Gleder meg til å få gutten min i armene om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...