Gå til innhold

April: Blåser med store runde kinn....


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

...for å prøve å blåse litt liv i glørne her inne igjen... Er jo helt stille her unntatt slanketråden, jo! Må jo være noe annet enn slanking som foregår rundt om i aprilbarnas tusen hjem!!?? Kom igjen nå, jenter, Jeg er sikker på at fler enn meg stikker innom her i ny og ne...gi lyd fra dere med en liten oppdatering og vips, så går skravla her inne igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei. Nå er det lenge siden jeg har vært her inne ja. Blir ikke så mye tid til data når jeg har begynt å jobbe igjen. Men skal prøve å være litt flinkere til å titte innom her.

 

Alt bra med dere damer her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei det blir fort slanketråden jeg kikker innom ja... Her går det da mye i slanking...og dermed også trening. Ellers jobber jeg 50% som lærer, og tar noen vakter på avlastningshjem innimellom. Og i tillegg til det syr jeg fortsatt masse, og det store prosjektet nå er brudekjolen til søstra mi. Når den er ferdig -forhåpentlig vis før påske, skal jeg begynne på brudepikekjoler. To må være ferdig til sommeren -men helst til 17.5, og en til skal være klar til august. Da skal min bror gifte seg... Så her blir det mye festivitas til sommeren!

 

Ja, så det sier seg selv, at det ikke blir allverdens tid med dataen for tiden...

 

Ungene vokser og gror. Snart har vi 5-åringer i hus jo!! *dåne* Hvor fløy tiden hen??? Her er det veldig stas for henne å skrive brev og kort. I går satt hun for seg selv og skrev "brev" til bestemor. Det lyder slik:

BSTMOR TL FRA ANNIKA. (Bestemor til fra Annika) Og en fin, detaljert tegning.. Hun har ikke skjønt helt at ordene må stå i rett rekkefølge enda, men syns hun er flink jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...