Gå til innhold

Noen som skal føde i Bergen?


haneferd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får kysse fingrene haneferd! =) Har selv termin 15.april, som nærmer seg med stormskritt! Hadde ikke gjort meg noe om det var litt rolig da, sånn at sjansen for familierom er litt større =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har termin 24 april og skal ogå føde i Bergen . Traff på et nek av en jordmor på ultralyden , men håper de er mer snill på fødeavdelingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18 april,men håper på at det skjer før siden jeg fødte 19 dager før sist gang. Hadde en meget fin fødsel sist og håper på det samme nå,slik at jeg/vi kan komme fort hjem til mann og lillesnupps som i en alder av 16 mnd blir storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7 april ,så det begynnere å nærme seg her også. Tenkte å føde på Storken denne gangen også slik som sist. Hadde en veldig fin opplevelse da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 17 april. Tror det er endel aprilmammaer i Bergen faktisk. Det er endel på Babyverden ihvertfall, og på Facebook Gruppa vår "Bergens mammaene." :) Så er det jo alle de som ikke er på nett og da...

Men det er nok plass til oss alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, "neket" tror jeg er beryktet der oppe, både blant gravide og blant ansatte;)

 

Jeg har termin 27.april, og skal føde på KK også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 3 april og har bestemt meg for hjemmefødsel ;) Fast har KK som plan B dersom det ikke fungerer... Avskyr sykehus og Haukeland i særdeleshet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha valgt hjemmefødsel. Men tør ikke siden eg blødde ganske mye sist gang, og bor ganske langt fra sykehus. Men har søkt plass på Voss istedenfor Bergen. Så blir spennende og prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter "neket" noe med Tina? I så fall har jeg også hørt om henne.. En venninne fikk henne som jordmor da hun ble innlagt, men hun klarte ikke mennesket, så fikk byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 8. april og håper å få plass på Storken:) Noen aprilmammaer som vet om barselsgrupper i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har laget en gruppe på Facebook hvor vi avtaler treff og sånn. Nå i graviditeten og til babytreff når den tid kommer. Må bare henge deg med der. Søk opp Bergens mammaene på FB og spør om medlemsskap. Vet ikke om sånne "ordentlige" barselsgrupper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette " neket " jeg snakket om het noe med Marianne tror eg , men tror det var en til Marianne der oppe og hun så no iallefall grei ut , så det er vel en snill en da og en litt mindre ok for å si det mildt he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en marianne-nek på ul... :-(

 

"artig" at mange har samme oppfatning av henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...