Gå til innhold

Noen som har kjøpt City Cross vogn?


Blir mamma i april:)

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross vogn for et par uker siden, og venter spent på å få tlf om at vi kan komme å hente den:)

 

Noen som vet hva som følger med vognen, f.eks regntrekk? Glemte å spørre om det der og da;)

 

Ha en nydelig dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 07 fulgte det iallefall med regn/stormtrekk og innebygd sol/myggnetting på sportsvogna. Vi gadd ikke kjøpe City Bag til vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vogn høsten 08 til førstemann. Insektsnett er intergrert i kalesjen og regntrekk følger med. Vi fikk likevel anbefalt å kjøpe et ekstra regntrekk da de i butikken (barnas hus) sa at de orginale regntrekkene fra emmaljunga ikke var noe gode. Det stemte veldig godt og var veldig glad jeg hadde kjøpt tautonia sitt regntrekk. Hadde nok ikke komt meg ut så mye på tur hadde jeg bare hatt det orginale trekket.

Ellers så grattis med en veldig god vogn!!.Har vært super fornøyd med denne og lurer på om jeg skal ha en til nå til nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestilt City cross vogna. Venter på tlf vi også. Da vi bestilte fikk vi beskjed om at det ikke fulgte med regntrekk/stormtrekk.. Men det har dem alltid inne i stort sett alle butikker, så det er bare å kjøpe ved siden av. Har også bestilt stelleveska som hører til. Spent på den også jeg da. Den har fått både mye ros og ris, så da får man se hvordan den egner seg her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt vognen og fått den hjem. Det er med regntrekk. Utenom anbefalte de at man kjøpte fottrekk til sittedelen spesielt hvis man har en spesiell farge som kanskje ikke kommer igjen neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Hadde denne vogna til førstemann for 3 år siden, Superfornøyd! Hadde city bag til. Kjøpte fottrekk til sportsvogndelen. Kjøpte også teutonia-regntrekk, ja-det som fulgte med holdt ikke tett så lenge. Skiftet til OTH da jenta vår var ca ett år - superfornøyd med den også, har ikke brukt city crossen siden, men tar den frem igjen nå og bruker den nok det første året slik som forrige gang, i hvert fall som babyvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...