Gå til innhold

Rutiner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har klart å få noen form for rutiner på de små??

Her i huset er det absolutt fri flyt! Det nærmeste vi kommer rutine er at han legger seg når vi voksne legger oss. Han sover ennå på kongeplassen mellom mor og far i senga, og er strålende fornøyd med det!! Vi står og opp til forskjellige tider hver dag! Der er det stort sett jeg som bestemmer... Når jeg går ut av senga, ja da vil han og;)

I løpet av dagen ammer jeg han ca hver 2-3 time, og det varierer hvor mye våken/ søvn det er.

Tenker at jeg nå må begynne å innarbeide litt rutiner. Han er jo faktisk 10 uker snart. Og med to søsken i hus bør han jo samkjøres litt med de, så jeg og mannen får litt "voksentid" for oss selv på kveldene!

 

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Godt å se det er flere som meg!

Satt nettopp å leste inne på småtroll 0-1, og alle de gode rutinene folk har innarbeidet til disse 8-12 uker babyene.

Lukka bare hele tråden, jeg har jo ingen kontroll på når og hvor mye hun sover og er våken :s

Hun er snart 10 uker, og jeg var like dårlig på rutiner med førstemann. Føler det fungerer greit likevel;)

Hun sover mellom oss, samtidig som oss. spiser hver 2-4. time. Har kontroll på at hun bæsjer 1-2 ganger om dagen høhø..

 

Sover deres også i stua frem til dere legger dere? sånn er det her ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Godt at vi er flere!!

Joda, han ligger fint og sover i vugga til vi går inn på rommet. Da "plukker" vi han med oss!

Greit med litt fleksible babyer for da kan de være med over alt nå i starten.

Værre å ta de med på besøk ol når de er vant til å bli lagt i senga si på kvelden!! Den tid kommer tidsnok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...