Gå til innhold

Barnebursdag på Peppes?


enlitenpågang

Anbefalte innlegg

Har de det eller er jeg på bærtur? Hva koster det i såfall? Hvis noen har erfaring så del den gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er usikker på hva det koster, men det passer ikke for små barn vil jeg tro. Synes det passer best fra 8år og oppover, da de klarer å sitte lenge stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Peppes har bursdagsdeal. Prisen kommer an på gamle barna er. Skillet går ved 10 år. Usikker på nøyaktig pris. En 10-årsdag må jo være midt i blinken aldersmessig. Vanligvis får alle ballonger og bursdagsbarnet en ekstra oppmerksomhet :-)

 

Ring 2222 5555 for nøyaktig informasjon.

 

Hilsen en som fikk hjelp av en ansatt med svarene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ba ikke om noens mening, beggeto! Den kunne du holdt for deg selv!!! Er faktisk ikke alle som har plass til barnebursdag hjemme uten å måtte utelate noen barn. Da er det mye bedre å feire det en plass der man kan invitere alle. Dessuten er det 2 jenter som skal feire i lag og da blir det dumt å feire hjemme hos en av dem, for da blir det mest den ene sin feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det var frekt av meg. Har ikke komt helt til tiårsfeiringene her i huset enda så har vel ikke akkurat tenkt igjennom problemstillingene. Unnskyld!

 

Tar meg likevel den friheten og foreslår noen alternativer:

bowling?

bading?

skøyter?

Grille pølser og lage snøhule ute?

Leie en gymsal?

 

Er bare litt skeptisk til en kultur og tradisjon der barna skal sitte på rumpa og spise når det er bursdag. Jeg er litt mer for lek og aktiviteter. Men vi er jo forskjellige. Og det viktigste er at barna koser seg! Så lykke til uansett hva du velger!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tilgitt:)

Takk for tips, men det ordnet seg. Blir ikke felles feiring. Får låne huset til mamma noen timer. Da blir det plass til alle og barna kan spise OG leke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...