Gå til innhold

Barnet mitt ble registrert etter fødsel med en annen mor !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i 2008 fødte jeg ei jente ved dette sykehuset, fødselen gikk bra og vi dro hjem etter 3 dager med det lille nurket. Det var flere fødsler de dagene vi var der, 3-4 samme dag jeg fødte.

 

Når jenta mi var rundt året ble hun syk, veldig høy feber og dehydrert. Vi ble sendt til samme sykehus. På undersøkelses/akuttrommet kommer det en barnepleier/sykepleier og spør meg og barnets far om barnet er adoptert??????

 

Hæ? Nei sier jeg, fødte henne her ved sykehuset i mai svarte jeg. Da får jeg vite at jenta mi var registrert på ei som fødte samme dag som meg. Hun var altså registrert med en annen biologisk mor..

 

De har ordnet opp i det nå, men jeg synes dette er en grov tabbe gjort av sykehuset. Nå er jeg gravid igjen, og er egentlig litt engstelig for å føde ved dette sykehuset når de klarer å gjøre slike alvorlige feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Hei. Jeg vet ikke helt om det er samme tabben som ble gjort. Barna mine er født 06 og 08 i Hfest. Da vi i 2009 skulle sjekke at informasjon som sto registrert i kommunens barnehageliste (adr, tlf nr etc.), så sto eks kona til min mann oppført som mor til mine barn. Det værste er jo at de skilte seg for 15 år siden. Litt skummelt og sjekk papirene selv om folkeregisteret har riktig informasjon, så trengte ikke kommunen å være like oppdatert.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...