Gå til innhold

Da var siste dag av Januar her, mange som venter enda???


❤️Ønskebarn1&2❤️

Anbefalte innlegg

Jeg hadde selv termin i går, så er ikke lenge på overtid. Men er så lei så lei.... Ikke får jeg sove, har et bekken som kjennes ut som om det sprenger fra innsiden og masse vann i kroppen. Så nå kan vesle tulla min bare komme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også enda! Hadde termin 28.januar, men lille prinsessa ligger godt inne i magen enda. Gikk 2 uker over med storesøster, så det blir vel noe sånn denne gangen her også. Har hatt skikkelig problemer med bekkenet jeg også. Helt frem til i dag! Våknet og var i toppform. Har leket med storesøster, vasket hus og klær og hatt besøk. Til og med sparket ball med lille 2 åringen vår og klart å tatt på meg alt av klær sjøl! Inkludert barbering av legger! Skjønner ikke hva som skjer, men håper at det fortsetter de neste dagene også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også termin på lørdag, og er så lei så lei. Bekkenplager og søvnmangel her også. Satser på at d skjer noe i løpet av uken......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også termin på lørdag, og er så lei så lei. Bekkenplager og søvnmangel her også. Satser på at d skjer noe i løpet av uken......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...