Gå til innhold

Andrine kom 21.01.2010 :)


ilpil

Anbefalte innlegg

Hun kom på legen min sin termin, altså 10 dager før KK sin termin. Alle har hele tiden sagt at jeg kommer til å føde før 31.01, og det gjorde jeg altså!

Jippi! Nå er jeg mamma!!!

Jeg fødte på Storken, altså uten drugs, og det gikk kjempe fint.

Gjorde selvsagt vondt, men den oppfølgingen jeg fikk av jordmødrene på Storken ville jeg aldri vært foruten!

Så til alle dere som er redd for å føde; jeg eier ikke smerteterskel, ALT gjør vondt! Så når jeg takler det, så gjør dere det og. Du er da våken gjennom alt, og får med deg alt. De som føder uten bedøvelse får som oftest færre rifter og blir sjeldnere klippet da det er lettere å kontrollere selv det som skjer.

Gled deg uansett til en helt sinnsyk opplevlse det er å være helt fersk mamma!

 

Lykke til mødre, og takk for meg her inne på januar klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, gratulerer så mye! Er så kjekt at folk forteller solskinnshistorier.

 

Og tenk, nå er du mamma.. Er det ikke fantastisk?

Jeg hadde legetermin 21.01, ul termin 01.02 - har ikke født enda... Er så utålmodig! Vil også på Storken, så det gjorde godt å høre at du hadde en fin opplevelse der.

 

Kos dere så masse videre med lille gullet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse:) hun kom på min bursdag:) er bare innom å sniker litt i januar klubben:) jeg fekk ei lita tulle i november:) er så utrolig, kor glad man kan bli i barnet sitt.. det er umulig å forklare den kjærligheten man føler:) koser meg hver dag:) kos deg masse med lille gullet ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg er tre dager på overtid nå og er veldig utålmodig etter å føde. Har også tenkt på å ikke bruke smertestillende. Har bedre kontroll da. Vi får se blir uansett spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...