Gå til innhold

Hvor mange har ikke født?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mange som ikke har født enda, og når de hadde/har termin (enda noen dager igjen av Januar)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menstermin 21. januar, ul termin 1. februar. Tror deler av slimproppen gikk i går formiddag, men ikke skjedd noe mer enn det. Håper det ikke går så mye lengre tid nå. Magen blitt veldig lav og har mye nedpress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! hadde termin 21 januar, og venter og venter... har selv bursdag i dag så eg håper på verdens beste bursdagspresang men det ser rart ut...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin på lørdag, så venter spent. Fått litt tegningsblødninger i natt/dag så håper det er et tegn på at det ikke er så altfor lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født enda.. Har termin i morgen 28.01.10, men gjør regning med overtid denne gangen her også! Gikk 2 uker overtid med nummer 1 og endte med og bli satt i gang. Har jo håpt at jeg slipper det denne gangen, men det er like greit å vær forberedt på det;) Har hatt veldig mye kynnere siste 2 ukene og natt til i dag fikk jeg skikkelig mensen vondt i magen og tak i ryggen.. Men det gikk over gitt! Jaja.. hun kommer når hun kommer;) Gler oss veldig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født enda. UL termin 31. og menstermin 28.

Har mange vondter da, håper det ikke drøyer så alt for lenge... Men han kommer når han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det på superovertid - 10 dager over i dag. Hadde termin den 18. I morgen er det endelig overtidskontroll, så nå er det ikke lenge igjen uansett hvor treig og sta babyen er :) Blir trolig ikke satt i gang før på mandag, og da er det jo faktisk en februarbaby!!! Ikke akkurat hva jeg hadde bestilt, men jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke født enda :(

Termin var på tirsdag 26/1.... Har også en del vondter så vi venter utålmodig!

Lykke til dere andre som ikke har født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Gjøvik lar dem deg ikke gå lengre enn ti dager på overtid før dem setter i gang. Hvor skal du føde. Blir 14dager overtid på deg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du mente meg :) er fra Bergen, så det er Kvinneklinikken ved Haukeland det hele skal skje. Har hørt det at det er litt forskjellig praksis ved de ulike sykehusene. Her i Bergen er det sånn at man blir satt på overtidskontroll på KK den 12. dagen over, og så begynner de vel prosessen. Jeg tror muligens jeg er litt uheldig fordi det er helg nå, ellers ville jeg blitt satt i gang dagen etter kontroll eller noe, men nå er det jo mindre bemanning og de vil være sikker på at de klarer å følge opp. Selvfølgelig, om noe ikke er perfekt der inne må de jo sette i gang. Mandag er hvertfall siste dag - hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bemanningen på Føden (på KK i Bergen) skal ikke være redusert selv om det er helg. En vet jo aldri hvor mange fødsler som vil skje iløpet av helgen. Så de har alltid en fast bemanning - både av jordmødre og gynekologer. Heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er heldig at de setter deg i gang i morgen:)

En venninne var på overtids konsultasjon, og ble satt i gang samme dagen. Hun fikk da velge om hun ville gjøre det da eller vente til over helgen. Men, veit av erfaringer at de ikke setter folk i gang i helgene eller tar KS i helgene hvis de ikke MÅ av helsemessige årsaker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på søndag 31.01. Og så har jeg blitt så forkjølet, det er ikke noe greit å gå og vente nå. Sover kjempedårlig om nettene, og ikke så lett å få sove mye på dagtid heller. Begynner å bli ordentlig sliten :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...