Gå til innhold

Vekten nå da jenter?


mjhanse

Anbefalte innlegg

I går var det akkurat 6 uker i gjenn, veide meg hos legen i dag veier 75kg.

Har gått opp 15kg, veit at det er en del veske men sikkert noe fett også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen jenter.. Nå er jeg 35 uker og gått opp 16 kilo. Alt har lagt seg midt på kroppen. Med mamma jakken min ser jeg helt vanlig ut med bare mage, men uten... uffameg. Trøster meg med at det må være mest væske. Grensen jeg hadde satt for meg selv på 12 kilo er sprengt for lenge siden. Veier nå 76 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 35 og har gått opp 9 kg. Er ikke fornøyd med det, for sist gang gikk jeg opp 8 totalt og slet VELDIG med å gå de ned igjen. Barseltiden er skummel med mange kafebesøk og fristelser. Satser på å få trent litt kjapt etter fødelsen så det går fortere av denne gangen :)Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 35+1, og har gått opp ca 13 kg. Er litt stolt av meg selv siden forrige gang på denne tiden hadde jeg gått opp 18kg. Håper kiloene jeg legger på meg nå forsvinner raskere etter fødselen enn forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 36+5 og gått opp 9,5 kilo... men ikke gått opp i vekt fra uke 19....får halsbrann av alt og spyr hver morgen så derfor... matlysten er på topp alikevel, må bare tenke litt hva jeg putter inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i min 35. uke og + 8 kilo..

Hadde til sammenligning 16 kilo på samme tidspunkt med forrigemann, har egentlig ikke gjort noe anderledes denne gangen, men har sluppet unna vann og helvelser foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 36 og 13 kg.. Håper på MAX 2kg til før fødsel, det har vært maxgrensa jeg har satt for meg selv, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...