Gå til innhold

Vekten nå da jenter?


mjhanse

Anbefalte innlegg

Da har jeg nådd 30 uker og vekten er 9 kg opp.. Blir spennende å se hvordan det blir de siste 10ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg nådd 30 uker og vekten er 9 kg opp.. Blir spennende å se hvordan det blir de siste 10ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 + 5 og har gått opp 12 kg. Så blir nok en del mer før babyen kommer :) Men det virker som det bare er magen som har vokst foreløpig. Har ikke blitt større noen andre plasser, så håper kiloene går kjapt av igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner på uke 32 idag og har gått opp 12-13kg. Sist la jeg på meg 15 kg.. 20kg forsvant med ammingen og kom aldri på igjen. Såg ut som en spurvunge før jeg ble gravid igjen. Så jeg håper på å legge på meg noen kilo til i dette svangerskapet, og at det ikke forsvinner altfor mange etterpå:) man blir visst aldri helt fornøyd, hehe. Men trivsel er jo likevel det viktigste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er 32 +6 og har lagt på meg 20kilo! Selv synes jeg at det er mye, men både jm og lege sier at alt ser bra og normalt ut. Jeg er aktiv, spiser sunt og jobber fremdeles fullstilling. Har ingen plager og har et flott svangerskap. Håper bare at kiloene raser av så fort jeg begynner å amme :-)

ja trivsel er det viktigste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått opp 12 kg i uke 31. Er nå 33 uker og vekta på denne kontrollen viste "bare" 10 kg opp. Dvs har gått ned 2 kg på ca 3 uker. Vanlig? Kjenner at matlysten er dårligere (heldigvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker og 12 kg, uff har gått opp 3kg på 3 uker!! Hadde håpet på 0,5kg i uka jeg - ikke 1kg!! Men men.. Håper ikke de siste 7 ukene betyr 7 kg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gravid med tvillingjenter i uke 32+3. jeg har gått opp 15-16 kg..

tenker ikke så mye på vekten. spiser sunt og er i fin form både meg og barna, så da er jeg fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 34+6 og er en av de "uheldige " unntakene som ikke har gått opp noe enda. Men det har sine grunner da, har vært innlagt på sykehus og diverse gjennom svangerskapet, så har gått opp og ned 3 kg, men ligger nå på startvekt igjen. Følges nå opp for lite barn, og klarer fortsatt ikke å få i meg noe særlig mye mat. Tom fått beskjed av jordmor at i tillegg til å skulle spise 5 MÅLTIDER (!!) for dagen, skulle jeg stappe i meg snop, chips og druer. Litt av en råd liksom hehe. Klarer jo ikke det engang, prøver å komme opp i 3 måltider, og litt druer innimellom går ned.

 

Det er nemlig ikke bare bare å ikke legge på seg heller..

Med førstemann gikk jeg opp 8 kg totalt, og var 12 kg lettere to dager etter fødselen. Gikk enda mer ned under ammingen, men det kom på igjen noen kg etterhvert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet i uke 33 og gått opp 10 kg ca. Har faktisk gått ned i vekt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...